بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی می گوید: کسانی که این روزها از دانشگاه آزاد انتقادات مخربانه می کنند همان افرادی هستند که این دانشگاه را به وضعیت مرده کشانده اند.
تدبیر24: طه هاشمی روز دوشنبه با بیان اینکه برخی به طور دایم به دنبال به چالش کشاندن فعالیت های دانشگاه آزاد هستند، افزود: زمانی که احساس شود جایی موثرعمل می کند آنها مقابل آن ایستادگی می کنند و این افراد دقیقا همان هایی هستند که نمی خواهند دانشگاه به روزهای پویا خود باز گردد.

وی ادامه داد: برخی می خواهند دانشگاه همچنان حالت مرده، ایستا و ساکن داشته باشد.

اخیرا انتقاداتی درباره نحوه مدیریت دانشگاه آزاد در برخی رسانه ها مطرح می شود.

** منتقدان منتظر نظر جامعه باشند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه انتقادات نشان از رشد دانشگاه آزاد در همه زمینه ها دارد.افزود: مطمئن باشید اگر از ما به صورت سازنده انتقاد شود -همانطور که امام راحل فرمودند انتقاد از الطاف خفیه است - قطعا ما هم از آن استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به آنچه که برخی به دنبال انتقاد تخریبی هستند، گفت: این افراد باید منتظرنظر جامعه در مورد عملکرد ما باشند، اطمینان می دهم به زودی شاهد رشد و شکوفایی بیشتر دانشگاه آزاد خواهند بود.

** منتقدان وضعیت فرهنگی دانشگاه به دانشجویان توهین می کنند

هاشمی تصریح کرد: دانشگاه آزاد برشی از مجموعه آموزش عالی کشور است، آموزش عالی نیز برشی از کل جامعه است. فکر می کنم کسانی که از منظر سیاسی این گونه اتهامات را به دانشگاه آزاد می زنند به دانشجو و دانشگاه توهین می کنند.

'این افراد ما را از روی بغض و کینه به بداخلاقی ها متهم می کنند. نمی خواهم بگویم وضعیت ما صدرصد مطلوب است و کسی هم نمی تواند این ادعا را داشته باشد اما با عزم موجود ، مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار دانشگاه آزاد است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها