بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
بازیهای آسیایی 2014
مسعود حجی زواره تکواندو کار وزن منهای 74 کیلوگرم ایران در سومین دیدار خود به مصاف حریف فیلیپینی رفت و با پیروزی پنج بر یک به فینال این وزن راه یافت.
تدبیر24: حجی زواره روز سه شنبه پس از رویارویی با جاستوانت ازهندوستان و شکست 8 بر صفر این حریف به مصاف تان تام دون از ویتنام رفت و با شکست 6 بر صفر وی کسب مدال برنز خود را قطعی کرد.

دارنده مدال های طلا و نقره آسیا در سومین مبارزه به مصاف توماس موریسون فیلیپینی رفت و پس از مصدومیت حریف در حالیکه پنج بر یک جلو بود، به فینال راه یافت.

حجی زواره در فینال به مصاف حریف ازبکستانی خواهد رفت.

رقابت های تکواندو هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون با حضور 12 تکواندو کار از ایران آغاز شد.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون از 28 شهریور ماه آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه دارد.

فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، مسعودحجی زواره ،مهدی خدابخشی ، یوسف کرمی ، سجاد مردانی، سمانه شش پری، سوسن حاجی پور، کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی، فاطمه روحانی و اکرم خدابنده،12 تکواندو کار ایرانی حاضر در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها