بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
دبیر اجرایی کنگره بین المللی پوست زیبایی و لیزر با بیان اینکه شایع ترین بیماری پوستی در کشور جوش صورت و آکنه است،گفت: انواع کرم، لوسیون و روش های درمانی و لایه برداری که در شبکه های ماهواره ای و حتی رسانه ها تبلیغ می شود هیچ گونه سند علمی ندارد.
تدبیر24: دکتر منصور نصیری کاشانی در خصوص شایع ترین بیماری های پوستی در کشور،افزود:به استناد آماری در کتابی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی با عنوان'سیمای سلامت در جمهوری اسلامی'منتشر شده است، بیشترین بیماری های شایع پوستی، جوش صورت و آکنه است.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، اگزماهای پوستی،حساسیت ها و پس از آن عفونت های پوستی،زرد زخم، قارچی و ویروسی را از دیگر بیماری های شایع پوستی عنوان کرد.

این متخصص پوست و مو اضافه کرد :بیماری های مربوط به مو و ناخن خصوصا ریزش مو از دیگر بیماری های شایع پوست و مو به شمار می رود.

نصیری کاشانی در خصوص روش های درمان بیماری های پوستی و معرفی کرم های متعدد در شبکه های ماهواره ای و رسانه های داخلی ،گفت: تبلیغات درمان بیماری های پوستی در یک جلسه غیر قابل باور و امکان است.

وی افزود: انواع کرم، لوسیون و روش های درمانی و لایه برداری که در شبکه های ماهواره ای و حتی رسانه های خودی تبلیغ می شود هیچ گونه سند علمی ندارد، زمانی که فردی اقدام به تولید کرم می کند باید اثربخشی و مضرات آن را به اثبات برساند که برای این امر باید به آزمایشگاه مرکز آموزش و پژوهش بیماریهای پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.

نصیری کاشانی بیان داشت: از آنجایی که مردم به رسانه ها اعتماد دارند نباید از این اعتماد سوء استفاده شود؛رسانه ها نباید برای جبران منابع مالی هر چیزی را که با سلامت مردم ارتباط دارد را بدون آگاهی از محصول، آن را تبلیغ کند.

وی به تبلیغ پیوند مو در شبکه های ماهوراه ای و رسانه ملی اشاره کرد و گفت:این تبلیغات بدون در نظر گرفتن پیامدهای منفی کاشت مو انجام می شود و در بسیاری از موارد افراد کم مو زیبایی بهتری قبل از کاشت مو داشتند؛ متأسفانه این موارد برای مراجعه کننده توسط موسسات کاشت مو بیان نمی شود.

وی به مردم توصیه کرد: فرق بین تبلیغات درست و نادرست را بدانند و گول تبلیغاتی که یک روزه و یا استفاده چند روز از فلان کرم معجزه ای در پوست رخ می دهند را نخورند ؛ این نوع تبلیغات اغراق آمیز و برای تحریک مردم و کسب درآمد از جیب آنهاست .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها