بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۷۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
همه دستگاه های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت وزیران، با سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرآنلاین؛ در بهار سال ۹۰، دولت دهم به پیشنهاد استانداری تهران و کمیته مبارزه با آلودگی هوا مصوب کرد ساعت کار ادارات دولتی برای کاهش آلودگی هوای تهران و البته ترافیک صبح و عصر پایتخت، کم شود. اما اکنون دولت یازدهم چنین مصوبه ای را لغو کرده است.


آنطور که پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشته، با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، تمامی دستگاه های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.

متن کامل بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به شرح زیر است:
"
با عنایت به استعلام های بعمل آمده از سوی دستگاه های اجرایی در خصوص ساعات کار ادارات شهر تهران موضوع بخشنامه شماره 1445/200 مورخ 28/1/1390 این معاونت، همچنین پیرو گزارش های مراجع قانونی ذیربط منجمله تاکید دیوان محسبات کشور طی نامه شمراه 60/40000 مورخ 3/2/1390 در مورد رعایت مفاد ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های آن به اطلاع می رساند، موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد. لذا کلیه دستگاه های اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و مصوبات هیئت محترم وزیران با موضوع ساعات آغاز به کار ادارات ومشاغل در شهر تهران در سقف 44 ساعت در هفته تنظیم و اجرا نمایند.

بدیهی است چنانچه در هر زمان شرایط بحران و اضطرار از سوی مراجع و مقامات ذیربط اعلام گرددموضوع جهت تغییر در ساعات اداری به دستگاه های اجرایی اعلام خواهد شد ."

گفتنی است در همان زمان هم پلیس راهور اعلام کرد تغییر ساعت کار ادارات، تغییری در پیک ترافیک صبح و عصر تهران نداشته است. ضمن اینکه در پاییز و زمستان سال ۹۰، بیشترین روزهای آلوده و خطرناک هوای تهران ثبت شد و عملا تغییری از این نظر بوجود نیامد و حتی حدود یک ماه تمام تهران مقررات ترافیکی زوج و فرد اجرا شد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
foot en direct gratuit
|
China
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
0
0
index.php?action=profile;u=
foot en direct gratuit http://maillot-de-gardien.menabwn.com
acheter r4 3ds
|
Canada
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
0
0
I recognize that is truly uninteresting and you're basically skipping to the up coming comment, even so i basically wanted to toss a sizable many thanks - a person fixed the primary things individually!
acheter r4 3ds http://acheter-r4-3ds.sotellc.com
jeux de nintendo 3ds xl
|
Canada
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
0
0
i was simply browsing together with and also uncovered your world wide web web site. basically wantd to point out amazing web internet site and this post truly solved the difficulty.
jeux de nintendo 3ds xl http://jeux-de-nintendo-3ds-xl.sixsigmadss.com
XRumerTest
|
Canada
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
0
0
Hello. And Bye.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها