بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
معاون فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: با وجود گذشت بیش از پنج سال از زمان واگذاری زمین دولتی به بخش خصوصی برای ساخت کشتارگاه صنعتی در شهرستان آمل، هیچ پیشرفتی در ساخت این کشتارگاه دیده نمی شود.
تدبیر24: سیدجعفر رسولی عصردوشنبه در حاشیه جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان آمل که درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: متاسفانه پیمانکار بخش خصوصی کمبود اعتبار را بهانه ای برای اجرا نکردن کشتارگاه در پاسخ به مسئولان اعلام می کند و در این مدت بیش از 5 سال خشت روی خشت نگذاشته وکاری در این خصوص انجام نشده است.

وی افزود: زمینی به مساحت حدود 5هزارمترمربع در بالادست روستای ' زیارو' آمل از سوی امور ارضی در اختیار بخش خصوصی ساخت کشتارگاه صنعتی آمل اختصاص داده شد و با روند فعلی باید زمین واگذار شده از این سرمایه گذار بازپس گرفته شود.

معاون فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: فرمانداری آمل نسبت به ساخت کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان با توجه به وضعیت سنتی کشتاردام در آمل اهتمام جدی دارد و ازسرمایه گذاران متعهد و دارای سلامت کاری استقبال می کند.

ساخت کشتارگاه صنعتی دام های سبک وسنگین آمل از سوی سرمایه گذار بومی و بخش خصوصی در دوسالن مجزا کشتارگاه و گوسفندی برای کشتار حدود هزار راس گوسفند و 100راس گاو در هر هشت ساعت شیفت کاری به روش صنعتی پیش بینی وهدف گذاری شده بود.

رسولی همچنین به وجود 40 واحد غیرمجاز فروش لبنیات محلی در سطح شهرستان اشاره گفت: باید با واحدهای عرضه غیرمجاز فروش مواد لبنی در سطح شهرستان برابر قانون برخورد شود و همه دکه های غیرمجاز جمع آوری شوند.

وی اضافه کرد: همه ما به عنوان مسئولان امر سلامت شهرستان در خصوص سلامت بهداشتی ،غذایی وسلامت روحی روانی مردم مسئولیم و باید با جدیت تمام در سلامت مردم و جامعه قدم برداریم و تکمیل حلقه سلامت شهرستان با حضور همه اعضائ امکان پذیر است.

رسولی به موضوع جمع آوری زباله عفونی در شهرستان اشاره کرد و یادآورشد: شهرستان آمل تنها شهری بود که موضوع جمع آوری زباله های عفونی را با همت شبکه بهداشت و یکی شرکت خصوصی در شهرستان آمل اجرا کرد و انتظار از مسئولان مراکز درمانی نیز هست که زباله های عفونی تولیدی در درمانگاه ها و بیمارستان ها را بی خطر و امحاء شود که خوشبختانه این روند اکنون با همکاری این شرکت بخش خصوصی انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها