بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
هشتمین همایش ملی نخبگان جوان، صبح امروز با حضور رییس جمهور و بیش از 600 نفر دانشجویان نخبه و اساتید برتر جایزه علامه طباطبایی در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
تدبیر24: در هشتمین همایش ملی نخبگان جوان که به مدت دو روز ادامه دارد، برنامه‌های مختلف و متنوع برای نخبگان و استعدادهای برترو نخبگان در نظر گرفته شده است که طی آن در روز دوم همایش نخبگان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

بنیاد ملی نخبگان از ابتدای این هفته که آن را به عنوان هفته نخبگان نامگذاری کرده با برگزاری جشن ورودی‌های جدید بنیاد ملی نخبگان شامل نفرات برتر کنکور سراسری و برگزیدگان المپیادی‌های علمی دانش آموزی به استقبال هشتمین همایش ملی نخبگان جوان رفته است. پایان بخش برنامه‌های این هفته هم برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی نخبگان جوان در روزهای پنج شنبه و جمعه در استان مازندران است.

برپایی کارگاه «ایده تا ثروت»، حضور حامیان پروژه‎های کاربردی از پایان‌نامه تا تجاری ‌سازی و تولید انبوه، برگزاری نشست‌های بحث آزاد با مسوولان وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون بیان دغدغه‌های نخبگان و استعدادهای برتر توسط بنیاد ملی نخبگان، پاسخگویی به سوالات استعدادهای برتر در غرفه ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های هشتمین همایش ملی نخبگان جوان است که با شعار «نخبگان، فرهنگ و دانش، آرمان‌ها و مسؤولیت‌ها» برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها