بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
هفته فيلم مکزيک در مجموعه فرهنگي تاريخي سعد آباد با حضور مديران ارشد وزارت فرهنگ و ديگر سازمان ها، آغاز بکار کرد
تدبیر24: به مناسبت پنجاهمين سال برقراري روابط ديپلماسي ايران و مکزيک، هفته فيلم مکزيک با حضور مديران وزارت فرهنگ و سازمان ميراث فرهنگي و تعدادي از سفراي کشورهاي مختلف آغاز بکار کرد. در اين مراسم که به مناسبت پنجاهمين سالگرد برقراري روابط ديپلماسي دو جانبه بين ايران و مکزيک با همکاري بنياد فرهنگي هنري رودکي و مجموعه فرهنگي تاريخي سعد آباد و مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي در راستاي تفاهم نامه في مابين بنياد رودکي و مجموعه سعد آباد برگزار شد، مهرجردي مشاور عالي معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، بهرام جمالي مدير عامل بنياد رودکي، محمد مهدي طباطبائي نژاد مدير عامل مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي، يوسف منصور زاده سرپرست مجموعه فرهنگي تاريخي سعد آباد، فرشاد فولادي رئيس هيت مديره شرکت ماکرو سرس و سفراي کشورهايي همچون مکزيک، پرتغال، ونزوئلا،کوبا، نيکاراگوئه،اسپانيا،اروگوئه و برزيل حضور داشتند.در ابتداي اين مراسم کانچولا گوتيرس سفير مکزيک و محمد مهدي طباطبائي نژاد به ايراد سخنراني پرداختند.

سپس ماريو فرناندو داماس نونس سفير پرتغال و مازيار فکري ارشاد منتقد سينما در ميزگردي سينماي مکزيک را مورد نقد و بررسي قرار دادند.در انتهاي اين مراسم فيلم چولل و فيلم چرخه دو اثر از سينماي مکزيک براي حضار اکران شد.

گفته مي شود هفته فيلم مکزيک روز 28 مهر در مجموعه سعد آباد و روزهاي 29و30 مهر در مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي واقع در خيابان سهروردي ميدان پاليزي پذيراي علاقمندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها