بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
یک متخصص پوست و مو گفت: حمام آفتاب، قرار‌گرفتن در معرض نور خورشید و هوا در بهبود ضایعات آکنه‌ای سودمند است.
تدبیر24: دکتر ریحانه مهرگان در منطقه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه در درمان موضعی، باید از کمپرس داغ برای بازکردن منافذ و فشردن مواد زاید استفاده کرد، گفت: پس از این کار باید با آب سرد ضایعه را شست.

وی گرفتن حمام آفتاب، قرار‌ گرفتن در معرض نور خورشید و هوا را در بهبود ضایعات بسیار سودمند دانست و گفت: می‌توان از کیسه‌هایی استفاده کرد که حاوی خیار رنده شده، جو دوسر پخته در شیر و هویج پخته‌ باشد که بسیار مؤثر هستند و روی ضایعه قرار می‌گیرند.

مهرگان یادآور شد: در درمان آکنه، استفاده از پوست پرتقال با ارزش است. می‌توان پوست را به‌ خوبی روی یک تکه سنگ همراه با آب کوبیده و روی منطقه‌ مبتلا قرار داد. ثابت شده ‌است که استفاده از لیمو نیز در از بین‌بردن جوشدانه‌ها و آکنه سودمند است و باید بطور منظم مورد استفاده قرار گیرد.

این متخصص پوست و مو با تاکید بر اهمیت استمرار درمان‌های طبیعی علاوه بر درمان‌های دارویی جوش و آکنه گفت: یک قاشق چای‌خوری آب گشنیز همراه با نوک قاشق زردچوبه، یکی دیگر از داروهای موثر خانگی برای جوش‌دانه‌ پوست و سر‌سیاه است. این آمیزه را باید پس ‌از شستشوی کامل، هرشب پیش ‌از رفتن به بستر روی صورت گذاشت.

وی گفت: آب سیب‌زمینی خام نیز در پاک‌ کردن لکه‌ها و جراحات پوست موثر است. قدرت پاکسازی آب سیب‌زمینی به‌خاطر محتوای بالای پتاسیم، گوگرد، فسفر و کلر موجود در سیب‌زمینی است اما این عناصر فقط وقتی سیب‌زمینی خام است و به ‌صورت ترکیب ارگانیک زنده با ارزش است.
برچسب ها: تدبیر24 ، آکنه ، پوست ، درمان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها