بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
دستگاه رادیو VHF/AM هواپیما تولید داخل با عنوان 'مب پارت' MEBPART در پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران رونمایی شد.
تدبیر24: پروژه تولید دستگاه رادیو VHF/AM هواپیما به همت متخصصان داخلی و همکاری یک شرکت اروپایی آغاز شد.

این محصول برای اولین بار در کشور اسلامی ایران و با دستان توانمند نخبگان ایرانی تولید شده و به جمع محصولات هوایی و هوانوردی کشور پیوست.

از قابلیت های رادیو VHF/AM تولید داخل می توان به وزن پایین، توان ارسال بالا و کدکنندگی اطلاعات اشاره کرد. همچنین دارا بودن قابلیت فرکانس بالا تا 157 مگا هرتز به این محصول اجازه می دهد تا در آمبولانس و ماشین های امداد و نجات نیز به کار گرفته شود.

در پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران چندین محصول دیگر از جمله هیدرو موتور، شیر الکترو مکانیک، دستگاه نازل پاشش سوخت و توربین ملی گاز رونمایی شدند.

این محصولات فناورانه توسط شرکت های دانش بنیان و شرکت های عضو اتحادیه صنایع هوایی و هوانوردی ایران و در داخل کشور تولید شده است.

پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران که دربرگیرنده توان ملی کشور در حوزه های مختلف هوافضاست، به عنوان معتبرترین نمایشگاه هوافضای کشور و به همت اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 29 مهر تا دوم آبان ماه سال جاری در سالن حجاج ترمینال 5 فرودگاه بین المللی مهرآباد برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها