بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: برای نخستین بار عمل جراحی پیوند شریان دست در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مرزی با موفقیت انجام شد.
تدبیر24: سیامند محمدی روز پنجشنبه افزود: شب گذشته بیماری 45 ساله با بریدگی هر دو شریان رادیال و اورنال دست چپ با تیغه آهنی به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت مراجعه کرد.

وی اضافه کرد: پس از اقدامات اولیه و با توجه به خونریزی شدید در ناحیه مچ و عدم خون رسانی به انگشتان دست، با تشخیص متخصص ارتوپدی بیمار برای پیوند به اتاق عمل فرستاده شد.

محمدی گفت: تیم پزشکی اتاق عمل نیز پس از شناسایی ناحیه ی آسیب دیده، پیوند شریان رادیال و اورنال را برای این بیمار با موفقیت انجام دادند.

وی یادآور شد: این عمل جراحی موفقیت آمیز توسط دکتر امید اسدزاده متخصص ارتوپدی این بیمارستان انجام شد و در زمان حاضر حال عمومی بیمار رضایت بخش بوده و وی در بخش جراحی مردان بستری است.

محمدی افزود: به گفته متخصص ارتوپدی بعد از ترمیم و پیوند شریان ها، خون رسانی برقرار شد و در حال حاضر دست بیمار گرم و پالس در شریان رادیال و اورنال وجود دارد.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: انجام موفقیت آمیز چنین جراحی های می تواند زمینه را برای پذیرش بیماران در این شهرستان و حتی اتباع خارجی کشور عراق برای انجام عمل جراحی و گسترش توریسم درمانی فراهم سازد.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی در فاصله 224 کیلومتری مرکز استان و در جوار مرزهای کشور عراق واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها