بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
دبیر پویش امید گیلان:
تدبیر24: سیدرحمان موسوی دبیر پویش امید گیلان در آستانه سومین روز درگذشت آیت الله مهدوی کنی در خصوص صفات رفتاری و عملکرد این عالم عالیقدر اظهار کرد: آن بزرگوار با وجود مسوولیت های مختلفی که داشت فقط به دنبال خدمت به مردم بود و به همین خاطر بود که مردم به او عشق می ورزیدند.
وی افزود: آن مرحوم فردی فرهیخته، دانا، به روز، واقع بین ، به دور از تند روی و با هر دو جناح سیاسی کشور صادق بود و هرگز ترک ادب نکرد.
وی اظهار کرد: در زمانی که کسی به فکر نیرو سازی برای آینده انقلاب نبود او با تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) که از شاهکارهای نظام و انقلاب است نیروهایی را تربیت کرد که همه آنها از افتخارات نظام اسلامی هستند.
موسوی,مهدوی‌کنی را یک آخوند واقعی معرفی کرد و گفت: ایشان واقعاً یک آخوند بودند و این خیلی مهم است. یعنی ایشان مردمی بودند و با مردم زندگی می‌کردند و خیلی با اخلاق با مردم روبه‌رو می‌شدند  و ایشان را پناه و مرجع خودشان می‌دانستند.
دبیر پویش امید گیلان در پایان خاطر نشان کرد:آیت الله مهدوی کنی همان حاج آقا مهدوی همه مردم ایران خواهد ماند چرا که در تمام عمر سیاسی خود هرگز اخلاق,صداقت و ادب را فدای قدرت طلبی و دنیا طلبی نکرد و به همین خاطر ایشان پدر معنوی هر دو جناح سیاسی کشور و مورد وثوق هر دو طیف بودند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها