بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
متقاضیان اعزام به عمره 94 - 93 از 14 آبان‌ماه به‌مدت 10 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت http://fakher.haj.ir نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان در قالب یک گروه اقدام کنند. ثبت نام متقاضیان دارای اولویت در کاروان‌های عمره به تشکیل گروه در این سامانه منوط است.
تدبیر24: سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری عمره‌ی مفرده در بانک‌های ملی و ملت مربوط به ثبت نام‌های عمومی سال‌های 1387 و 1390 و همچنین دارندگان اسناد قدیمی ثبت نامی عمره در بانک ملی که پیش از این به تبدیل قبوض خود به کارت‌های ثبت نامی جدید اقدام کرده‌اند، از تاریخ 93/08/14 به‌مدت 10 روز فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://fakher.haj.ir در صورت تمایل به اعزام به عمره آینده، نسبت به ثبت تقاضای تشرف خود و همراهان‌شان در قالب یک گروه اقدام کنند.

بدیهی است این اقدام به‌هیچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زیارت برای اعزام متقاضیان در این عمره‌ نیست و اعزام افراد به عمره صرفا به فراخوان اولویت‌های آن‌ها منوط است.

در مرحله نخست فراخوان اولویت‌های عمره، کلیه دارندگان کارت‌های اسناد ودیعه‌گذاری عمره دارای اولویت‌های یک تا 350 و نیز دارندگان اسناد ثبت نامی قدیمی بانک ملی تبدیل‌شده به کارت‌های ثبت نامی جدید به‌عنوان اولویت‌های اصلی برای ثبت نام در کاروان‌های عمره فراخوانده می‌شوند و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت گروه‌های اعزامی، از اولویت‌های بعدی دعوت به‌عمل می‌آید.

در اطلاعیه‌ی سازمان حج و زیارت تأکید شده است: ثبت نام متقاضیان دارای اولویت در گروه‌های پروازی به تشکیل گروه در سامانه یادشده منوط است.

دارندگان اسناد ثبت نامی عمره مفرده می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت به آدرس http://hajnews.ir «راهنمای ثبت تقاضای تشرف و نحوه تشکیل گروه» (که به‌زودی در این سایت درج خواهد شد) را دریافت و مطالعه کنند. مطالعه دقیق این راهنما پیش از اقدام به گروه‌بندی و ثبت تقاضای تشرف به عمره مورد تأکید است.

تاریخ ثبت نام قطعی در کاروان‌های عمره 94 - 93 متعاقبا اعلام می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، ثبت نام ، حج ، عمره
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها