بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
به گفته این مقام مسئول ،شرکت توزیع نیروی برق تهران در شرایطی که چهار میلیون و 204 هزار و 529 مشترک خدمت رسانی می کند، پیک بار تابستان امسال به رقم چهار هزار و 152 مگاوات رسید.
تدبیر24: معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت : شبکه سیمی برق شهر تهران قرار است تا سال 1396 جمع آوری و جایگزینی آن با کابل های خودنگهدار صورت می گیرد.

کامبیز ناظریان در این زمینه اظهار داشت: اجرای راهبرد توسعه پست های برق با ظرفیت پایین در جهت ایجاد پراکندگی تجهیزات و برق رسانی از طرح های در دست اقدام توزیع برق تهران بزرگ درقالب پدافند غیر عامل است.

به گفته این مقام مسئول، شرکت توزیع نیروی برق تهران در شرایطی که چهار میلیون و 204 هزار و 529 مشترک خدمت رسانی می کند، پیک بار تابستان امسال به رقم چهار هزار و 152 مگاوات رسید.

وی ، میزان تلفات شبکه توزیع تهران بزرگ را 9.2 درصد ذکر کرد و گفت: سال گذشته 17 هزار و 854 گیگاوات ساعت انرژی الکتریکی توزیع شد.

وی برنامه اجرای سامانه مکانیزه مدیریت خودروهای عملیاتی (AVL) در شرایط ایجاد بحران شبکه برق در جهت امکان بهره گیری از آنها به صورت شناور را اطلاع رسانی کرد و گفت: تهیه و تدارک تجهیزات مستقل مخابراتی امن از قبیل توسعه رادیوترانک، بیسیم های ماهواره ای و سایر تجهیزات و تهیه بانک اطلاعاتی به روز مراکز حساس، حیاتی و مهم کلانشهر تهران از جمله اقدامات در قالب پدافند غیر عامل است .

همچنین انجام بازدیدهای دوره ای از تجهیزات و تاسیسات از جمله اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری از دیگر اقداماتی است که در این زمینه صورت می گیرد.

به گفته وی ، سناریوی مانور کلیه مراکز حساس، حیاتی و مهم به نحوی که امکان تغذیه آنها از حداقل دو شبکه مجزا میسر شود، تهیه شده و از آن استفاده می شود.

ناظریان با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه اتوماسیون و مانیتورینگ تجهیزات پست های توزیع برق که امکان انجام عملیات قطع و وصل از راه دور داشته باشند ، گفت : تمامی مراکز کنترل شبکه با تجهیزات اضطراری از قبیل ژنراتور و UPS مجهز شده اند.

وی خاطرنشان کرد: به کارگیری نصب مولدهای تولید پراکنده DG و CHP از طریق تسهیلات و مشوق های ابلاغی در حال انجام است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها