بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
تیم فوتبال نفت تهران با برتری یک بر صفر مقابل پدیده مشهد به جمع مدعیان لیگ برتر باشگاه های کشور بازگشت.
تدبیر24: شاگردان علیرضا منصوریان عصر دیروز (جمعه) از هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور با قضاوت رضا عادل در ورزشگاه تختی تهران میزبان پدیده مشهد بودند و در پایان با یک گل به پیروزی رسیدند.

تک گل این دیدار را لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی نفت تهران در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی درون دورازه مجتبی روشنگر دروازه بان پدیده جای داد.

نفت تهران با این پیروزی، 20 امتیازی شد تا به رتبه چهارم صعود کند و دوباره در جمع مدعیان قرار بگیرد و پدیده نیز هفده امتیازی باقی ماند.

نفت تهران در این دیدار با ترکیب وحید شیخ ویسی، مهدی شیری، محمدامین حاج محمدی، لئوناردو پادوانی، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزت کرامت، ایمان مبعلی(90 بهرام دباغ)، کمال کامیابی نیا، دیوید ویکروم(83 سیامک کوروشی)، غلامرضا رضایی و علی قربانی(59 ارسلان مطهری) بازی کرد.

برای پدیده مشهد نیز، مجتبی روشنگر، مهدی خیری، میثم رضا پور، یونس شاکری، اکبر صادقی(23 کنزوویچ)، معین عباسیان، رضا عنایتی(46 مهدی خیری)، میلاد غریبی، عباس محمدرضایی، محمد نژاد مهدی(64 بهادر نسیم اف) و مسعود نظر زاده به میدان رفتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها