بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۹۷۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
محمد هاشمی
محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که آیت الله هاشمی هنوز دعوت ملک عبدالله برای سفر به عربستان را نپذیرفته است.
تدبیر24: منتقدین -  محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که آیت الله هاشمی هنوز دعوت ملک عبدالله برای سفر به عربستان را نپذیرفته است.
وی در واکنش به برخی اخبار در مورد محوریت قرار گرفتن آقایان هاشمی، ناطق‌نوری، روحانی و خاتمی گفت:من اصلاً در جریان این بحث‌ها نیستم، ولی خیر، این‌طور نیست و دلیلی هم ندارد.
گزیده گفتگوی محمد هاشمی با تسنیم در زیر می آید: 
من واقعاً هیچ ورودی به بحث انتخابات ندارم و مانند شما باور دارم که هنوز بحث انتخابات زودهنگام است ولی در بعضی جناح‌ها شروع شده است. اصلاحات هم محدود به همین 1-2 حزبی که با آقای هاشمی دیدار داشتند، نیست. بالاخره در درون جبهه اصلاحات احزاب و تشکل‌های مختلف و گوناگونی هستند و شورای هماهنگی دارند که متشکل از چندین نماینده از احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های مختلف هستند و برنامه‌هایی دارند و باید این مسائل را باید از خودشان و سخنگوی آنها بپرسید و من هم اطلاعی ندارم که بخواهم اظهار نظر کنم و چون اطلاعی ندارم، اظهار نظر من نمی‌تواند برای مخاطبان مفید باشد و به خودم نیز اجازه نمی‌دهم راجع به مسئله‌ای که اطلاع ندارم اظهار نظر کنم.
{نامه‌ آیت الله به ملک عبدالله در مورد صدور حکم اعدام شیخ نمر} هنوز جواب نداده‌اند و فعلاً بازخوردی از آن نامه نداریم.

{ماجرای سفر آیت‌الله هاشمی به عربستان} چندین بار است که پادشاه عربستان آقای هاشمی را دعوت کرده و ایشان هنوز نپذیرفتند که بخواهند تاریخی برای سفر تعیین کنند. هر از گاهی این بحث در رسانه‌ها زنده می‌شود ولی تاکنون عملی نشده است. بارها از سوی عربستان دعوت صورت گرفته است و حتی سفیر جدید عربستان در همان دیداری که داشت، دعوت را تکرار کرد و گفت: "آنجا منتظر شما هستند"، ولی اینکه تاریخی را آقای هاشمی تعیین کنند یا اینکه بنای قطعی داشته باشند، چنین چیزی نیست.

{محوریت قرار گرفتن آقایان هاشمی، ناطق‌نوری، روحانی و خاتمی}من اصلاً در جریان این بحث‌ها نیستم، ولی خیر، این‌طور نیست و دلیلی هم ندارد.

{ آیت‌الله هاشمی بحثی را گفتند که اگر افراد ناصالح بیایند من کاندیدا می‌شوم، آیا می‌توان گفت فقهای مجلس خبرگان رهبری ناصالح هستند؟} منظور آقای هاشمی "اصلح" بود یا صالح برای ریاست مجلس خبرگان؛ صالح برای این کار همان اصلح است. همان صحبتی است که خودشان داشتند و من بیشتر از آن چیزی نمی‌توانم بگویم و آن عزیزی هم که از آقای هاشمی نقل کرده بود، حرفش 5-6 ابهام داشت، زیرا معلوم نبود: این صحبت را آقای هاشمی چه‌زمانی گفتند؟ کجا گفتند؟ پیش چه‌کسانی گفتند؟ ولی خوب، در نهایت آیت‌الله هاشمی حضورشان را مشروط کردند.
 
منبع: رجا نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
0
0
زند باشی هاشمی
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
سلام. حواسمون نیست دیوار موش داره. و .........
جنگ قدرت میان ..... چیزی جز اضمحلال ..... در پی ندارد
مردم چه گناهی کرده اند که هرزچندگاهی تنشان بابت ...... بلرزد
عالم محضر خداست صبر خدا زیاده اما بازنده ظالم است
عالم محضر خداست در محضر خدا بواسطه ادعاهایمان سخت امتحان میشویم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها