بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۰۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
وی افزود: 4 پیشنهاد در زمینه لایحه بیمه زنان خانه‌دار به معاون اول رییس جمهور داده‌ایم علاوه بر آن تلاش می‌کنیم از ظرفیت ستاد ملی زن و خانواده برای تحقق این بیمه بهره ببریم.
تدبیر24: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به قوه قضاییه پیشنهاد داده‌ایم که در شروط ضمن عقد به جای مهریه، بیمه زنان خانه‌دار در نظر گرفته شود.

شهیندخت مولاوردی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه بیمه زنان خانه‌دار دو موضوع را پیگیری می‌کنیم که یکی از آنها از پیشنهاد به قوه قضاییه است.

وی افزود: 4 پیشنهاد در زمینه لایحه بیمه زنان خانه‌دار به معاون اول رییس جمهور داده‌ایم علاوه بر آن تلاش می‌کنیم از ظرفیت ستاد ملی زن و خانواده برای تحقق این بیمه بهره ببریم.

مولاوردی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با سازمان تامین اجتماعی در زمینه بیمه زنان خانه‌دار گفت: چندین جلسه با این سازمان داشتیم این سازمان قصد دارد در قالب ماده 27 برنامه پنجم توسعه بیمه چند لایه را اجرایی کند.

لایحه «بیمه زنان خانه‌دار" در چارچوب ماده 27 قانون برنامه پنجم توسعه تهیه شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
سلام. خیر. صحیح نیست
بیمه. هیچوقت. جای. مهریه. را نمیگیرد. هر چیزی جایگاه خودش را دارد
اگر زن خانه دار شروع به کار کردن کرد آنوقت چیکار میکنید آیا سنوات خانه داری ایشان را در نظر خواهید گرفت
چطور است قسط بندی مهریه از همان ماه اول زندگی که مرد باید به حسابی واریز کند. که بنام خانم گشوده شده است و قابل برداشت نیست و بلند مدت سود به آن تعلق خواهد گرفت
بهر صورت قوانین را با استثنا کردن ها و مطالعه نکردنها و با چهارقدم آنطرفتر ندیدن ها و ...... دارید سخت و پیچیده میکنید. لطفا نسخه از سر خالی و پر بودن ...نپیچید
عالم مخضر خداست و در محضر خدا بواسطه ادعاهایمان سخت امتحان میشویم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها