بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات کاذب ماهواره ای داروها و راه های درمان بسیاری از بیماریها، آسیب جدی و تیری زهر آگین برسلامت جامعه است گفت: مصرف داروهای تبلیغاتی ماهواره ای خطر آفرین و سلامتی افراد را تهدید می کند.
تدبیر24:  'عابد فتاحی ' روزشنبه ضمن هشدار به مردم در پرهیز از مصرف داروهای تبلیغاتی ماهواره ها افزود: تاکنون سه نفر از هموطنانمان در اثر مصرف داروهای تبلیغاتی ماهواره ای جان خود را از دست داده اند و اگر سهل انگاری شود تعداد قربانیان داروهای کاذب ماهواره ای افزایش می یابد.

وی گفت: مشخص نیست مواد اولیه این نوع داروها چگونه و از چه طریقی تهیه می شود ضمن اینکه وجود مواد مخدر در این داروها عوارض بی شماری را متوجه مصرف کنندگان آن می کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: بهتر است در تهیه داروها از داروهای ایرانی با بر چسب وزرات بهداشت و درمان استفاده شود و در صورت مشاهده نکردن بر چسب این وزرات بر روی داروها از خرید آن خودداری کنند.

وی افزود: سودجویان و فرصت طلبان با زندگی مردم بازی می کنند و با تبلیغ خطرناکترین داروهای درمانی، بهداشتی و آرایشی تلاش می کنند کالاهای بی کیفیت خود را روانه بازار ایران کنند.

وی گفت: اخیرا نیز برخی تبلیغات ماهواره ا ی، درمان دیابت با عمل های جراحی را مطرح می کنند در حالی که چنین مطلبی حقیقت ندارد و تنها صرف هزینه ای کلان است که هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

فتاحی افزود: هیچگونه اطلاعی از مواد اولیه داروهای تبلیغاتی ماهواره ای وجود ندارد بنابراین باید بدانیم خطر استفاده از این داروها بسیار بالاست و می توان گفت سرانجامی جز از دست دادن سلامتی و مرگ ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تبلیغ داروهای درمانی، قرص های چاقی و لاغری، افزایش وزن یا کاهش وزن، جراحیهای زیبایی و صدها تبلیغات ماهواره ای دیگر نه تنها با علم پزشکی و شیوه های درمان همخوانی ندارند بلکه تیری زهرآگین بر سلامت جامعه هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها