بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۰۶۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
مطهری
علی مطهری گفت: اصرار بر فتنه گر بودن افراد در حالی که خودشان آن را رد می کنند درست نیست.
تدبیر24: علی مطهری نماینده موافق وزیر علوم در جلسه علنی مجلس با بیان اینکه تا حجت برای ما تمام نشود، رای ندهیم، گفت: ما در سه مورد در دوران نمایندگی وقتی به حجت رسیدم طراح سوال بودم. در موضوع وزیر کشور آقای احمدی نژاد مساله دروغ مطرح بود ودر سوال از رئیس جمهور مساله قانون ستیزی مطرح بود و به آقای احمدی نژاد به صراحت اعلام می کرد که قانونی را که تشخیص دهم با قانون اساسی تعارض دارد،  اجرا نمی کنم.
وی که می گفت باید امروز هم  برای دادن رای یا ندادن حجت داشته باشیم، اظهار داشت: من روش برخی نمایندگان را نمی پسندم البته رصد کردن فضای دانشگاه ها را مهم است و نگرانی که درباره تساهل و تسامح به امور فرهنگی که در برخی از اصلاح طلبان وجود دارد، در مورد ایشان درحداقل است .
وی با انتقاد از رفتار مجلس درقبال وزرای معرفی شده علوم، گفت:برخی افراد با سابقه درخشان را همراه فتنه معرفی می کنیم.وقتی ما امثال آقای فرجی دانا را حامی فتنه می نامیم، طبعا جریان فتنه را تقویت می کنیم.
مطهری تاکید کرد:سعی کنیم دوست دانایی انقلاب باشیم. همان  انتظاری که ما از  دولت اعتدال داشتیم که استقلال خود را حفظ کند. اصرار بر فتنه گر بودن افراد در حالی که خودشان  آن را رد می کنند درست نیست.
وی با اشاره به خاطره ای در سال 88، اظهار داشت: 3 روز بعد از انتخابات  در یک برنامه تلویزیونی دباره انتخابات آن سال اظهار نظر کردم و گفتم که  تقلب از نظر شمارش آرا اتفاق نیفتاده است، اما مبانی رای آقای احمدی نژاد قابل خدشه است.  در آنجا مسئولان تلویزیون به من می گفتند بسیاری از سیاسیون اصولگرا حاضر نبودند در این برنامه حاضر شوند.
 این سخنان مطهری با فریاد دو- دو  نمایندگان همراه شد. این  رفتار به معنای مخالفت  با این اظهار نظر است.
وی که می گفت مساله نگرانی از وضع دانشگاه ها امروز موجه نیست، اظهار داشت: نشاط سیاسی و علمی در دانشگاه ها در یک سال اخیر ایجاد شده است. کاری نکنیم که  این مجلس برای مردم یادآور مجلس ششم از نوع اصولگرای آن باشد.
 مطهری با تاکید بر اینکه مشورت با مجلس کار خوبی است، اما اگر این اتفاق نیفتند ما نباید رای منفی دهیم، اظهار داشت:آقای آشتیانی تاکنون نامه ای را علیه نظام  امضا نکرده و پاسخ استعلام ها  درباره ایشان از مراجع 4 گانه هم مثبت بوده است و ایشان فتنه را هم محکوم می کند منتها همه عوامل فتنه را.
نماینده تهران، اظهار داشت:کاری نکنیم که پیامک های به شوخی درباره رفتار مجلس در جامعه شکل بگیرد و عنوان شود که برای حل مشکل دولت و مجلس  وزیر پیشنهادی بعد از فتنه 88 به دنیا آمده باشد!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
SAJAD
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
0
در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی علوم؛‌
فیلم حضور دانش‌آشتیانی در تحصن دانشگاه امیرکبیر در فتنه 88 پخش شد
نماینده تهران فیلم دو دقیقه‌ ای از حضور چهارمین وزیر پیشنهادی علوم در تحصن دانشگاه امیر کبیر در سال 88 و حضور در جمع شعار دهندگان صحن علنی منتشر کرد.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
0
جناب مطهری معنی مخدوش بودن مبانی رای احمدی نژاد یعنی چه ؟ آیا مردم نمیفهمند ؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها