بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
حضور برادر رئیس جمهور / وزیر احمدی نژاد/ سخنرانی شهاب مرادی و مجری گری سید جواد هاشمی/ بسیاری از جوانان با تصاویر مرتضی در مراسم حضور یافتند و یاد هنرمند فقید کشورمان را گرامی داشتند.
تدبیر24: از حوالی ظهر امروز ساعت 12 - بلوار مرزداران تهران شاهد حضور هواداران مرتضی پاشایی؛ خواننده محبوب کشورمان بود که برای شرکت در مراسم ختم وی به سمت مسجد امیرالمومنین در حرکت بودند.

بنا بر مشاهدات خبرنگار ناطقان در حوالی مسجد داربست هایی جهت ایجاد نظم در مقابل مسجد برپا شده بود و با نزدیک شدن به ساعت 14 تقریبا مراسم شکل رسمی اش را پیدا کرد و راس ساعت قاری شروع به تلاوتی آیاتی چند از قرآن کریم نمود و هر لحظه بر تعداد حاضران در مراسم افزوده می شد.

جمع قابل توجهی از جوانان در مقابل درب مسجد حضور داشتند و گویی منتظر آمدن چهره های هنری به مراسم بودند که در دقایق ابتدایی امیر قلعه نویی - محمد علیزاده - مازیار فلاحی و تعداد دیگری از هنرمندان وارد جلسه شدند.

گفتنی سیدجواد هاشمی بعنوان مجری و سخنرانی مراسم به عهده حجت الا سلام والمسلمین شهاب مرادی است.

از جمله چهره های سیاسی حاضر در مراسم محمد فریدون( برادر رئیس جمهور) - رستم قاسمی (وزیر سابق نفت) می باشند.

لحظاتی قبل آزاده نامداری هم به جمع بانوان مراسم پیوست.

بسیاری از جوانان حاضر در مراسم تصاویری از مرتضی پاشایی را در دست دارند و در این بین بازار امضاء گرفتن از هنرمندان هم بسیار داغ است که گاهی موجب بی نظمی در مراسم می شود.

بنا بر گزارش خبرنگار ناطقان برخی چهره های هنری از جمله فرزاد حسنی؛ احسان عیلخانی؛ علی ضیاء و امین حیایی در مراسم حضور دارند.

از دیگر هنرمندان حاضر در مراسم محسن افشانی- لیلا بلوکات - داریوش فرضیانی- روزبه نعمت الهی - شهرام شکوهی- ابک جهانبخش - احسان خواجه امیری - گروه هنری سون و بسیاری از فعالان موسیقی بودند.

شعرهای مشهور مرتضی بعنوان زمزمه ای بر لب هوادارانش در خیابان مجاور مراسم شنیده می شد.

گفتنی است مراسم راس ساعت 15/30 به پایان رسید و با نظمی مثال زدنی هواداران مرتضی پاشایی بار دیگر با خواننده محبوبشان وداع کردند.

منبع: ناطقان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها