بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
تدبیر24:وب‌سایت نشنال‌ جئوگرافیک، همچون سال‌های گذشته، علاقمندان به عکاسی را دعوت کرده تا در مسابقه عکاسی ۲۰۱4 این وب‌سایت شرکت کنند.
مسابقه عکس نشنال‌جئوگرافیک همه ساله در سه بخش مختلف برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تا فردا نهم آذرماه فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.
در هر یک از بخش‌های سه‌گانه این مسابقه، یک نفر برنده خواهد شد و در نهایت تصاویر منتخب در مجله نشنال‌جئوگرافیک به چاپ خواهند رسید. نتایج نهایی این مسابقه، نیمه دوم آذرماه اعلام می‌شود. جایزه نفر اول این مسابقه ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا و سفر به مقر نشنال جئوگرافیک در واشنگتن به‌منظور شرکت در سمینار عکاسی سالانه نشنال جئوگرافی خواهد بود. برگزیده عکس هایی که تا کنون به این مسابقه راه یافته اند را در زیر می بینید.




سیمای یک عروس در انوپولیس برزیل. عکاس:   Daniel Bajusz



پرنده موسوم به باکلانیان در ساحل فلوریدا. عکاس: Sandy Scott



کوه های "نالیهان" در آنکارا. عکاس:   Mehmet Gokyigit




فوران گدازه در ایسلند. عکاس: Ragnheidur Arngrimsdottir



آخرین عکس ها از مادر در بیمارستان. عکاس: Sanja Burns



گوزن در کوه آلپ. عکاس: Winston Hintze




شنای "ایگووانای سبز" در آب های "کرالنجیک". عکاس:  Lorenzo Mittiga



روباه و موش صحرایی. عکاس:  Istvan Szori



میمون پوزه دار در اندونزی. عکاس: Hendy Mp



یکی از بازیگران "خانه های ارواح" در کامبوج. عکاس:  Arfeuil Emilie
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها