بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
فردی که رییس هیات ژوری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در لرستان را با ماشین زیر گرفته بود، دیروز (شنبه) بازداشت شد.
تدبیر24: حسین نهرودی سرپرست برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور با اعلام این خبر گفت: این رقابت ها با نظم خوبی برگزار می شود و انصافا هیات بوکس لرستان و ماموران نیروی انتظامی زحمات زیادی برای برقراری نظم متحمل می شوند.

وی افزود: هر روز تماشاگران زیادی برای تماشای رقابت ها در سالن حاضر می شوند و مشکلی نیز ایجاد نمی کنند.

نهرودی ادامه داد: روز جمعه بوکسوری با 45 سال برای حضور در مسابقات حاضر شد اما طبق قانون ریس هیات ژوری از وی ثبت نام بعمل نیاورد، چرا که بوکسورهای بالای 40 سال نمی توانند در رقابت های گوناگون حضور داشته باشند.

سرپرست مسابقات قهرمانی کشور افزود: متاسفانه این فرد در پایان مسابقات روز گذشته رییس هیات ژوری را با ماشین شخصی اش زیر گرفت و آقای بردبار به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه هم اکنون شرایط نسبتا خوبی دارد.

وی افزود: روال قانونی انجام گردید و عامل سوءقصد به رییس هیات ژوری بازداشت شد تا ماموران نیروی انتظامی پس از تحقیقات، پرونده وی را به دادسرا ارسال کنند.

نهرودی در خصوص اعتصاب داوران پس از این اتفاق گفت: آنان معتقد بودند که امنیت جانی ندارند که پس از اقدامات و صحبت های مسوولان هیات بوکس لرستان و نیروی انتظامی به قضاوت ادامه دادند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها