بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با افزایش حجم آلاینده ها شاخص کیفیت هوای مشهد صبح امروز در وضعیت هشدار قرار گرفت.
تدبیر24: حمید صالحی روز یکشنبه افزود: گزارشهای دریافتی ساعت هفت و 30 دقیقه امروز از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا بیانگر افزایش بیش از حد مجاز آلاینده ها در هوای تنفسی شهر مشهد است.

وی گفت: بر این اساس شاخص کلی کیفیت هوا 101 پی.اس.آی را نشان می دهد و در این میان ایستگاه خیام با 137پی.اس.آی آلوده ترین منطقه گزارش شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: همچنین ایستگاههای نخریسی با 121، تقی آباد با 115، ساختمان با 108 و سجاد با 102 پی.اس.آی به ترتیب از دیگر مناطق با هوای آلوده در این کلانشهر هستند.

وی گفت: قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد 101 تا 150 پی.اس.آی به معنای وضعیت هشدار است که برای افراد حساس و کودکان آلوده محسوب می شود.

صالحی ادامه داد: قرار گرفتن وضعیت هوا بین اعداد 151 تا 200 پی.اس.آی آلوده برای همه سنین، بین 200 تا 300 پی.اس.آی حالت اضطرار و بیشتر از 300 نیز وضعیت بحرانی به شمار می رود.

روزانه 800 هزار دستگاه خودرو در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد رفت و آمد می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها