بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کتاب 'سادیسم اسرائیلی' نوشته اسدالله افشار توسط مؤسسه سفیراردهال منتشر و روانه بازار شد.
تدبیر24: نویسنده در این کتاب تحلیل و واکاوی 50 روز نسل کشی و جنایات جنگی رژیم جعلی صهیونیسم درغزه را از نگاه جامعه خبری و مطبوعاتی ایران به رشته تحریر درآورده است.

مولف کتاب با بیان اینکه این اثر که با توجه به پیروزی جنبش مقاومت درغزه منتشر و درمعرض اندیشه و افکارعمومی قرارداده شده گفت: این کتاب حکایت گر تعهدبالا و عقلانیت نویسندگان و تحلیل گران جامعه مطبوعاتی کشور عزیزمان ایران است.

به گفته اسدالله افشار صاحبان فکر و قلم دراین50 روز با درایت و دلسوزی به موضوع غزه پرداخته و به مردم مبارز و مسلمان رنج دیده و درخاک و خون غلتیده غزه قوت دل داده و یادآورشده اند؛' شما تنها نبوده و نیستید و تمام مردم آزاده ی جهان درسر تا سرگیتی باشما هستند و روزی، روز مرگ استکبار جهانی و رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را رقم خواهند زد و سرود رهایی را با پیروزی براین جرثومه های فتنه وفساد،درعرش وفرش طنین اندازخواهند کرد.

به گفته مولف، مباحث تحلیلی این اثر درحقیقت دارای چند بعداست ؛ بعد اول آن آشنایی با نوارغزه، غزه و کرانه باختری است.

بعد دوم به تاریخچه تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین وغزه و شکست های این رژیم منحوس درمنطقه خاورمیانه پرداخته است و بعد سوم اختصاص به فاجعه اخیر، خبر پیروزی مردم مقاوم غزه وجنبش مقاومت وپذیرش آتش بس ازسوی رژیم اشغالگرغاصب دراین جنگ نابرابردارد.

افشار یادآور شد که مباحث تحلیل این اثر درقالب 52 گفتار کوتاه، متوسط و بلند مورد بحث وگفت وگو قرارگرفته است .

وی همچنین گفت: دراین کتاب علاوه بربیان مواضع شفاف مردم و مسئوولین بلند پایه نظام جمهوری اسلامی ایران به اعتراضات مدنی درسطح جهان ، تبیین ریشه ها وعوامل حوادث دردناک غزه ، تجزیه وتحلیل ابعادبین المللی جنگ 50 روزه، بررسی ابعادجنایات اسرائیل ازمنظرحقوق بین الملل،تأییدجنایات اسرائیل درغزه توسط شخصیت ها ی حقیقی وحقوقی جهان و.... نیزاشاراتی شده است.

مؤلف کتاب به ایرنا گفت: افتخار دارم این کتاب را که با نام 'سادیسم اسرائیلی' چاپ و منتشر شده؛ به یمن استقامت مردم غزه و پیروزی آنان به ایشان اهداء کنم .

افشار همچنین از نویسندگان وتحلیل گران عرصه قلم درمطبوعات کشورمان ؛ که درطول 50 روزبا اندیشه وتفکرخود رژیم صهیونیستی رابمباران تبلیغاتی- روانی نموده اند به طور ویژه تقدیرو تشکر کرده است.

کتاب 'سادیسم اسرائیلی' نوشته اسدالله افشار در 192 صفحه با قیمت 15 هزار تومان توسط مؤسسه انتشاراتی سفیر اردهال منتشر و روانه بازار کتاب شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها