بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۱۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
مراسم تودیع و معارفه روسای بنیاد شهید برگزار شد
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با بیان این مطلب که همه باید دست به دست هم دهیم تا در بنیاد منشا خدمات خوبی باشیم، افزود: رئیس جمهوری هم نسبت به بنیاد دغدغه داشتند و قول دادند که همواره از بنیاد حمایت خواهند کرد. . .

تدبیر24 : مراسم تودیع مهندس زریبافان رئیس سابق بنیاد و معارفه حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن سید الشهدا (علیه السلام) برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت ‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت ‌الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اسحاق جهانگیری معاول اول رئیس‌جمهوری، سرداران سپاه و نیروی انتظامی، تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ضمن قرائت متن حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خطاب به حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، از خداوند متعال توفیق روز افزون حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهندس زریبافان رئیس سابق این بنیاد را خواستار شد.

وی در ادامه خاطراتی از ملاقات های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با خانواده های معظم شهدا را نقل کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا عنايت خاص دارند و يكي از برنامه هاي ثابت ايشان در طول سه دهه اخیر سركشي به اين خانواده ها است و در هر فرصتي و در قالب انجام سفرهاي رسمي و غيررسمي به ديدن اين افراد مي روند و از احوال و وضعيت اين افراد غافل نيستند.

محمدي گلپايگاني با مقايسه وضعيت جامعه حال و قبل از انقلاب، افزود: امام راحل بر گردن همه ما حق بزرگي دارند، ايشان نسل آينده و جوانان ما را متحول كردند تا جايي كه مي توان ادعا كرد بيداري اسلامي از بركات انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است و بدانید که حقوق ایثارگران و خانواده های معظم آنها در راس امور است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان سخنان خود دو توصیه مهم از سوی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) بیان کرد و گفت: حفظ گنجینه روایات صادقانه از جنگ، جانبازان و خانواده شهدا باید برای شما مهم باشد چرا که آنها با خاطرات خود تاثیرگذاری مهمی دارند.

وی در خصوص نکته دوم اظهار داشت: برای اداره این بنیاد نیاز به یاوران توانمند هست و باید به معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنید تا ان شاء الله فعالیت ها و برنامه هایشان را به انجام برسانند.

حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری با آرزوی توفیق روز افزون برای نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سخنان خود پایان بخشید.

پس از این سخنان حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه خود، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به ایثارگران معزز، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور، به قرائت و تفسیر آیه 20 از سوره توبه پرداخت و گفت: معتقدم خدمت رسانی به پولاد مردان و شیرزنانی که در راه حفاظت و حراست از سرزمین ایران و میراث گران بهای انقلاب، ایثار کرده و درس ایثارگری به همه آموختند و کشور را از یورش اهریمنان حفظ کردند، خدمت به افرادی است که دارای درجات اعظمی هستند و هرچه داریم از برکات ایثارگری آنها است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه مسئولیت بسیار سخت ولی لذت بخش است، تصریح کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتم، از ایشان تقاضای هدایت و دعا کردم و ایشان در پاسخ، نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری در جامعه و دیدار از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را مورد تاکید قرار دادند.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با بیان این مطلب که همه باید دست به دست هم دهیم تا در بنیاد منشا خدمات خوبی باشیم، افزود: رئیس جمهوری هم نسبت به بنیاد دغدغه داشتند و قول دادند که همواره از بنیاد حمایت خواهند کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش پایانی سخنان خود از زحمات حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان و مهندس زریبافان قدردانی کرد و افزود: باید سپاسگذار این قشر باشیم و هرچه داریم از آنهاست؛ بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، هیچ خدمتی نمی تواند، خدمتی که ایثارگران کردند را جبران کند.

از سوی دیگر حجت الاسلام و المسلمين حسن رحيميان نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد در مراسم معارفه نماينده ولي فقيه در این مراسم، از الطاف رهبری و مسئولین تشکر کرد و گفت: همواره در مقابل شهدا و جانبازان و حق بزرگی که بر گردن جامعه دارند شرمساریم.

حجت الاسلام و المسلمين حسن رحيميان اظهار داشت: در نظام اسلامي هر آنچه وجود دارد، در بنياد شهيد و امور ایثارگران هم موجود است با اين تفاوت كه كار در اين نهاد داراي ظرافت هاي خاص خود است.

وي گفت: اين نهاد از نظر تنوع و تكثر خدمات قابل ارايه مجموعه اي بي نظير است و از بعد کمی بنیاد مینیاتور دولت، مجلس و جامعه اسلامی است و ظرافت ها و پیچیدگی هایی که دارد، کار در این نهاد را حساس می کند.

نماينده سابق ولي فقيه در بنياد ادامه داد: بنياد شهيد افضل نهادهاست به دليل آنكه به افضل انسان ها خدمات ارائه مي دهد و هر آنچه را در نظام و انقلاب داريم به بركت وجود شهدا و خانواده هاي معزز آنها است.

رحيميان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را يكي از فلسفه هاي وجودي بنياد شهيد و امور ايثارگران عنوان و اضافه كرد: شوروي سابق با وجود در اختيار داشتن زرادخانه هاي عظيم نتوانست بقاء پيدا كند در حالي كه ما با شهدا آن را به دست آورديم.

وی تصریح کرد: همه نظام و ارکان نظام باید از این نهاد پشتیبانی کنند و برای خدا کار کنند و با همه توان به کسی که رهبری به وی اعتماد کرده کمک کنند تا به بهترین افراد روی زمین خدمت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمين حسن رحيميان نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد در خاتمه ضمن خداحافظی از بنیاد و کارکنان آن،خاطر نشان کرد: امیدواریم دستمان از دامن شهدا کوتاه نشود و همواره خادم آنها باشیم.

همچنین سردار انصاری قائم مقام بنیاد نیز در سخنان خود توفیق به جامعه ایثارگری را راهی جاودان و بی پایان دانست و از مجاهدت حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان و مهندس زریبافان که به دلیل عدم حضور در تهران در مراسم حاضر نشده بود، قدردانی کرد.

وی گفت: حجت الاسلام و المسلمین شهیدی از ذخایر انقلاب است و ریاست افضل نهادها و نمایندگی رهبری موهبت الهی به وی است و امیدواریم که ایشان منشاء خدمات موثری باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
1
خدا را شكر كه تندروي رخت بربست
حيوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
0
0
رهبري : از آنجا كه مورد اعتماد بنده هستيد ....
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها