بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
وی گفت: حتی صحبت بر سر این موضوع وجود دارد که افرادی که قرار بود در سال 93 به‌سبب بی‌نیازی از دریافت یارانه نقدی، سهم آنها قطع شود چرا تا کنون اقدامی در این باره نشده است.
تدبیر24: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت کسری بودجه و کاهش درآمدهای نفتی تصمیمی مبنی بر افزایش رقم یارانه نقدی در سال ۹۴ وجود ندارد.

محمد علیپور در گفت‌وگوی به رویکرد دولت نسبت به افزایش یا کاهش رقم یارانه نقدی در سال 94 اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به آخرین اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد هیچ تصمیمی برای افزایش یارانه نقدی در سال آتی اتخاذ نشده است.

وی گفت: حتی صحبت بر سر این موضوع وجود دارد که افرادی که قرار بود در سال 93 به‌سبب بی‌نیازی از دریافت یارانه نقدی، سهم آنها قطع شود چرا تا کنون اقدامی در این باره نشده است.

علیپور افزود: دولت تا کنون در اینکه اقدام به قطع یارانه نقدی این قشر از جامعه نکرده است محافظه کارانه عمل کرده و در این زمینه بر دولت انتقاد وارد است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از یک سو ادعا می‌کنیم که با کسری بودجه مواجه هستیم و از سوی دیگر نیز مدعی کاهش درآمدهای نفتی هستیم و متأسفانه در حال حاضر برای اقشاری از جامعه یارانه نقدی پرداخت می‌شود که هیچ‌گونه استحقاق دریافت آن را ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به این مسائل هیچ جایی برای افزایش رقم پرداختی‌های یارانه نقدی در سال پیشِ‌رو وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها