بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
ناظرمجارستانی فدراسیون جهانی تنیس استعداد تنیس بازان ایرانی را خوب دانست و گفت : ایرانیان در هر دوره از این رقابت ها بهتر از قبل ظاهر می شوند.
تدبیر24: آروی شاندور روز چهارشنبه در حاشیه یازدهمین هفته از رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز به میزبانی جزیره کیش سطح این مسابقات در مقایسه با دیگر رقابت هایی که در جهان برگزار می شود را بسیار بالا دانست و افزود : دلیل این است که هیچ رقابتی در این فصل سال انجام نمی شود و بازیکنان زیادی در این رقابت از سراسر جهان حضوردارند.

وی دلیل دوم اهمیت و بالا بودن کیفیت این رقابت ها را شناخته شدن آن در جهان عنوان کرد و گفت:بازیکنان که در این رقابت ها

حضور دارند کارکشته ،حرفه ای و از رنکینگ بالایی برخودارند.

سرداور رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در مورد ظرفیت تنیسورهای ایرانی اظهار داشت : به دلیل حضور بازیکنان خارجی مطرح ،تنیسورهای ایرانی به راحتی می توانند با سطح بازی آنها آشنا شوند و هم در تمرینات از تجارب آنها بهره بگیرند.

ناظر مجارستانی فدراسیون جهانی تنیس گفت : از سال 2008 به بعد ورزشکاران ایرانی دراین رقابت ها حضور داشتند که در هر دوره بهتر از دوره قبل ظاهر می شوند و نشان می دهد تنیسورهای ایرانی از استعدادهای خوبی برخوردارند.

شاندور به امکانات و تجهیزات فراتر از انتظار جزیره کیش نسبت به دیگر کشورها در برگزاری این رقابت ها اشاره کرد و گفت : با توجه به فصل سرما در اروپا امکان بازی تنیس در فضای باز نیست و هوای مطلوب جزیره سبب شده ورزشکاران زیادی در این رقابت ها حضور پیدا کنند ، برنامه ریزی تفریحی برای شرکت کنندگان هم عامل دیگری برای حضور تنیسورهای خارجی در کیش است .

این مسابقات طی سه هفته با حضور 24 کشور آغاز شده که در هفته نخست 88 بازیکن شرکت دارند که از این تعداد 23 بازیکن ایرانی و 65 ورزشکارخارجی هستند.

هفته یازدهم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز از اول آذر ماه به مدت سه هفته به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است .

این مسابقات با حضور 24 کشور آغاز شده که در هفته نخست 88 بازیکن شرکت دارند که از این تعداد 23 بازیکن ایرانی و 65 ورزشکارخارجی هستند.

فرانسه ، ایتالیا ، آلمان ،مقدونیه ، رومانی ، کرواسی ، اسلوواکی ،اوکراین ، آرژانتین ،ژاپن ، هند ، سنگاپور، مالزی ، انگلیس ، صربستان ، پرتغال ،اسلوونی ، روسیه ، مونته نگرو، لهستان ، هلند ، تاجیکستان ، غنا ، ایران و استرالیا کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها هستند .

شاندور از مجارستان سرداور هفته دهم ، علی کاتبی داور نشان نقره از ایران به عنوان سرداور هفته های یازدهم و دوازدهم و مسیح صلاح، امیر مهدویان، مهدی ملک زاده، سام صدری، سهیل صدری و سینا ابراهیمیان به عنوان کادر داوری مسابقات حضور دارند.

ایتالیا با 10 و آلمان با هفت تنیس باز بیشترین نماینده را در بین کشورهای خارجی در این رقابت ها دارند و تونی اندرویچ از کرواسی نیز با رنکینگ 261 بالاترین رنکینگ مسابقات را دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها