بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
هفته پنجم رقابتهای سوارکاری کورس پاییزه کشور عصر جمعه در میان استقبال زیاد علاقه مندان در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.
تدبیر24: در رقابت های این هفته 66 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در هفت دور و به مسافت یک هزار متر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها جمعا جوایز نقدی به ارزش 491 میلیون و 750 هزار ریال به صاحبان اسبهای برتر پرداخت شد.

مقدار دو تن و 520 کیلوگرم علوفه بخش دیگر جایزه اسبهای برتر است.

نتایج هفته پنجم کورس پاییزه گنبدکاوس به شرح زیر است:

کورس اول:1- گل تکه 2- کیمیر 3 - ماندگار 2

کورس دوم:1- ریولینا 2- سونا سروین 3- بال سایاد

کورس سوم:1- دیالوما 2- گلد برتولین 3- آنتالیا

کورس چهارم:1- فولیا 2- ژانر 3- برگوت

کورس پنجم : 1-رویال تاپ 2- جاست این تایم 3- ریوشی

کورس ششم :1- ماه نظر 2- فوندا 3- ثانیه

کورس هفتم : 1- استار لایت 2- لاله جان 3- آل نینو

جمع پیش بینی سه پره این هفته نیز 316 میلیون و 160 هزار ریال بود که بین 30 نفر که بالاترین امتیاز (24 امتیاز) را کسب کرده بودند، تقسیم شد.

همچنین مبلغ 971 میلیون و 510 هزار ریال برای پنج پره پیش بینی شده بود، به یک نفر که به صورت اینترنتی با پیش بینی درست مسابقات بالاترین امتیاز (40 امتیاز) را بدست آورده بود، اهدا شد.

در پیش بینی مبلغ پنج پره علاقه مندان با خرید برگه های پیش بینی پنج اسب از کورس های دوم تا ششم در سه پره نیز با خرید برگه های پیش بینی سه اسب از کورس سوم تا ششم در این پیش بینی شرکت می کنند و در پایان افرادی که در مجموع پیش بینی امتیاز بالاتری بدست آورده اند صاحب مبالغ جمع آوری شده از محل خرید برگه ها می شوند.

هفته ششم کورس سوارکاری گنبدکاووس عصر فردا (جمعه) در همین مجموعه سوارکاری برگزار می شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، اسب ، گنبد ، کورس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها