بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
فردی که با تجاوز به حریم دریا در شهرستان چالوس سه هزار مترمربع زمین برای خود ایجاد کرده بود، محکوم به بازگرداندن ساحل به وضع سابق شد.
تدبیر24: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس روز دوشنبه در این باره گفت: فرد متخلف بعد از ریختن خاک و سنگ و خشکاندن دریا، دیواره را احداث و زمینی به مساحت سه هزار متر مربع برای خود ایجاد کرده بود.

«مهرداد خزایی پول» افزود: دادگاه به تخریب این دیواره غیرمجاز رای داد و بعد از طی مراحل قانونی، این حکم قضایی اجرا و حکم جلب متخلف نیز صادر شد.

به گفته وی، 500 متر مربع دیواره ساحلی که در منطقه عباس کلا واقع در غرب چالوس به صورت غیر مجاز ساخته شده بود، تخریب شد و به این ترتیب با تخریب بخش متصل به ساحل، 2 هزار و 500 متر مربع دیگر بدون راه اتصال به خشکی ماند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس تاکید کرد: بنا بر حکم دادگاه، متخلف موظف شده است ساحل را به وضع سابق برگرداند.

وی گفت: بر اساس قانون اراضی مستحدث و ساحلی مصوب سال 1354، مدیریت حریم نوار ساحلی با عرض 60 متر و همچنین اراضی مستحدث ساحلی بر عهده سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور است و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با متخلفان برخورد می کنند.

خزایی پول از مردم خواست با مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی و ساحلی در هر ساعت از شبانه روز موضوع را با شماره تلفن رایگان و کشوری 1504 به اطلاع یگان حفاظت منابع طبیعی برسانند.

حوزه منابع طبیعی شهرستان چالوس با 161 هزار هکتار مساحت دارای 79 هزار هکتار جنگل و 53 هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی ها و مستثنیات آن نیز در حدود 29 هزار هکتار برآورد می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها