بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کفاشیان
رییس فدراسیون فوتبال بعدازبازگشت از نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا در فیلیپین بمناسبت شصتمین سالگرد تاسیس این کنفدراسیون گفت:درحاشیه این نشست دیدارهایی با رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)داشتم که وی وعده آزاد شدن بخشی از پول های ایران را داد.
تدبیر24: علی کفاشیان روز سه شنبه افزود : سپ بلاتر با آگاهی از مشکلاتی که عدم دستیابی به این پول ها برای فدراسیون فوتبال ایران جهت آماده سازی تیم ملی اش ایجاد کرده است، وعده داد نسبت به آزاد شدن بخشی از این پول ها اقدام کند.
پاداش های فدراسیون بین المللی فوتبال برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی و آماده سازی این تیم و همچنین سایر مبالغ به حدود 8 تا 9 میلیون دلار می رسد که بخش زیادی از این پول ها به سبب تحریم های بانکی غرب علیه ایران بلوکه شده است.
کفاشیان در این باره گفت: دیدار با بلاتر دیدار خوبی بود در این دیدار هم در باره درخواست ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا 2019بحث شدوهم مشکلات ناشی از عدم دستیابی ایران به پول های خود در نزد فیفا.
وی گفت: بحث توسعه فوتبال در ایران و منطقه آسیای مرکزی با محوریت کشورمان نیز در این دیدار صورت گرفت وما مشکلات مالی خود را ارایه کرده و خواستار حل آن از سوی فیفا شدیم.
رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد:بلاترحامی برگزاری جام ملت های آسیا 2019در ایران است و امیدواریم که بتوانیم از این حمایت استفاده کنیم.
ایران و امارات دو نامزد نهایی میزبانی جام ملت های آسیا 2019 هستند.
کفاشیان در باره دیدار با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت : در دیدار با شیخ سلمان در ارتباط با برنامه های ایران برای رونق فوتبال در آسیایی مرکزی بحث شد که قرار است تاسیس شود.
وی اضافه کرد:شیخ سلمان ازفعالیت های زنان ایران در حوزه فوتبال ابراز رضایت کرده وخواستارتقویت این بخش از سوی ایران به عنوان پیشرو در بین کشورهای اسلامی شده است.
کفاشیان درباره سایردیدارهای خودگفت: با روسای فدراسیون های کره جنوبی، ژاپن و استرالیا نیز دیدارهایی صورت گرفت.
وی در باره پیشنهاد برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیم ملی ایران و کشورهای آسیایی افزود:پیشنهادهایی شد، اما ما برنامه ای در این زمینه نداریم.
کفاشیان در خصوص خبرهای منتشره مبنی بر جو مثبت در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دادن میزبانی جام ملت های آسیا 2019 به ایران گفت : قرار است نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر از ایران و امارات بازدید کنند.
وی اضافه کرد:تصمیم گیری نهایی دراین باره فروردین واردیبهشت براساس گزارش این نمایندگان اتخاذمی شود ولی برغم مثبت بودن جو نسبت به میزبانی ایران، تسهیلات جدیدی که امارات پیشنهاد کرده ، شرایط را برای ما سخت کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: ارایه تسهلاتی مانند تخفیف هزینه بلیت برای تیم ها و هتل های مجانی شرایط را به نفع امارات تغییر می دهد ، ضمن اینکه این کشور به نسبت ماورزشگاههای مجهزتری دارد و شهرهای آن نیز به هم نزدیکتر هستند. البته ما هم از موضوع توسعه ای از خود دفاع کرده و عنوان می کنیم که دادن این میزبانی به ایران باعث توسعه و رشد فوتبال درایران ازجمله ساخت ورزشگاههای جدیدمی شود.درنهایت شرایط برای ما سخت است و گزارش هیات اعزامی کنفدراسیون فوتبال اسیا به ایران وامارات ونظر هیات رییسه تعیین کننده میزان جام ملت های آسیا 2019 خواهد بود.
وی در باره اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی نیز گفت: این اردو برگزار می شود و تیم ملی در زمان اعلام شده اعزام خواهد شد.
اردوی آفریقای جنوبی برای امادگی تیم ملی جهت شرکت در جام ملت های آسیا 2019 طی روزهای 24آذر تا 4دی ماه برگزار می شود.
کفاشیان در باره حضور کرانچار در تیم فوتبال المپیک گفت : فردا ( چهارشنبه ) با حضور در کمیسیون تخصصی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در باره کرانچار صحبت خواهم کرد.
وزارت ورزش اعلام کرده است که فدراسیون ها برای جذب مربیان خارجی باید گزارشی ازآنان را به شورای برون مرزی ارسال کنند تا در این شورا بررسی شود و روسای فدراسیون ها و یا نمایندگان آنان می توانند با حضور در این کمیته و یا شورا از مربیان مورد نظر خود دفاع کنند.
پرونده کرانچار از سوی فدراسیون فوتبال برای مربیگری تیم المپیک به این شورا ارسال شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها