بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
محمد مایلی کهن می‌گوید درخشان خریدهای خوبی نداشته و بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس جذب نکرده است.
تدبیر24: محمد مایلی کهن می‌گوید درخشان خریدهای خوبی نداشته و بازیکنان خوبی را برای پرسپولیس جذب نکرده است.
محمد مایلی کهن درباره دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار کرد: شما کیفیت بازی امروز را با کیفیت بازی شب گذشته لیگ‌های اروپایی مقایسه کنید ببینید آن‌ها در چه کیفیتی هستند ما با چه کیفیتی فوتبال ارائه می‌دهیم.
در ادامه خبرنگاری پرسید آیا مقایسه فوتبال ایران با اروپا صحیح است که مایلی کهن گفت: چه ایرادی دارد ما فوتبال‌مان را با اروپا مقایسه کنیم. آن‌ها هم مثل ما دو دست و دو پا دارند. مگر از نظر بدنی چه فرقی با بازیکنان ما دارند. فرق ما با آن‌ها این است که آن‌ها زحمت می‌کشند ولی ما این کار را انجام نمی‌دهیم. آن‌ها هر روز کار می‌کنند ولی بازیکنان ما این کار را انجام نمی‌دهند.
وی درباره مصدومیت بازیکنان هم گفت:‌ نباید به مصدومان فکر کنیم. پرسپولیس به غیر از چند بازیکن، بازیکنان خوبی را در اختیار ندارد. نمی‌خواهم اسم بازیکنی را بیاورم اما درخشان هم بازیکنان خوبی را نگرفته است.
مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با این نفرات می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسد گفت: شما لیگ قهرمانان آسیا را رها کنید. فعلا به همین بازی‌های لیگ بپردازید.
وی اضافه کرد: مشکل فوتبال ما آنقدر که همگان فکر می‌کنند، فنی نیست. مشکل ما انضباطی است. تا حالا فکر کرده‌اید چرا یک بازیکن اینقدر آسیب می‌بیند و مصدوم می‌شود؟ بازیکنانی همچون مسی، رونالدو، روبن و وین رونی را در نظر بگیرید. در 8 روز، سه بازی برگزار می‌کنند. در هر مسابقه هم بهتر از مسابقه قبلی می‌شوند. این موضوع به خاطر این است که آن‌ها از خودشان مراقبت می‌کنند. اما چه کسی از بازیکن ما مراقبت می‌کند؟ معتقدم خوب تمرین کردن یکی از فاکتورهای خوب شدن است. اما در کنار این تمرین کردن باید استراحت کامل و تغذیه سالمی داشته باشید.
مایلی‌کهن در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه صادقیان این فصل فقط 4 بازی برای پرسپولیس برگزار کرده، گفت: این بازیکن فقط در 4 بازی حضور داشته اما روزنامه‌ها هر روز عکسش را روی جلد چاپ می‌کنند. رسانه‌ها هم در این بی‌اخلاقی‌ها مقصرند.
مایلی کهن تصریح کرد: امروز تیم فولاد برد و باید به این تیم تبریک گفت اما فراموش نکنید فولاد هم از نظر فنی کیفیت بالایی ندارد. درست است که پیروز شدند اما فوتبال زیبایی به نمایش نگذاشتند. من باز هم تاکید می کنم مشکل ما بی‌نظمی‌هایی است که در فوتبال ما رواج یافته است. البته این بی‌نظمی فقط شامل حال بازیکن نمی‌شود بلکه مربیان هم بی‌نظم هستند. مربی‌ای مثل من هر کاری انجام می‌دهد و اگر وقت کرد، به تمرین‌های تیمش هم می‌پردازد.
او در ادامه درباره بازداشت حمیدرضا سیاسی هم گفت: سیاسی کارش را انجام می‌داد و من نمی‌دانم به چه دلیلی بازداشت شده است. معتقدم باشگاه‌های ما به فرد متکی است. البته این را هم باید بگویم ما چیزی به اسم باشگاه در ایران نداریم. باشگاه به معنای این است که تشکیلاتی وجود داشته باشد و وظایف هر کس باید مشخص باشد اما در کجای ایران چنین چیزی شما پیدا می‌کنید.
مایلی کهن در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره حضور کارلوس کی‌روش در ورزشگاه هم گفت: تا به حال 17 هفته از لیگ گذشته است ببینید کی‌روش چند بازی را در ورزشگاه از نزدیک تماشا کرده است؟ این موضوعات را باید به آقای کی‌روشی‌پور بگویید که به کی‌روش توجه می‌کند. اگر من این حرف‌ها را بزنم همه من را می‌کوبند. ما می‌توانیم در حال حاضر تیمی داشته باشیم که بهتر از تیم سال 1996 نتیجه بگیرد اما تفاوت این است که کی‌روش پول کلانی را می‌گیرد و از 17 هفته لیگ 7 هفته هم به ورزشگاه نیامده و در 4 بازی هم خوابیده است. در بازی امروز هم در حالی که 5 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود، ورزشگاه را ترک کرد. اما زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم، به من گفتند قرار است فینال مسابقه‌های امیدهای تهران برگزار شود و من برای تماشای آن بازی هم رفتم اما کی‌روش هیچ توجهی به لیگ برتر ایران ندارد.
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها