بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۲۹۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
امروز اگر هركس يا هر نهادي بدون هماهنگي با سپاه و بسيج به صورت خودسر بخواهد به بهانه امر به معروف به مردم تعرض نمايد با برخورد قانوني بسيج روبرو خواهد شد و اين بهترين راهكار جهت جلوگيري از هرج و مرج و بي نظمي در جامعه است كه حاصل پيشنهاد ارزشمند علي مطهري در مجلس مي باشد

تدبیر24: مهدی آیتی - تبصره پيشنهادی علی مطهری در مجلس در موضوع واگذاری مسئوليت اجرايی طرح امر به معروف و نهي از منكر به سپاه و بسيج يك شاهكار بود كه مورد اقبال اكثريت نمايندگان قرار گرفت و تصويب شد.

كساني كه حداقل در سن و سال من باشند مي دانند كه در اين 36 سال انقلاب چه بسيار گروه هاي بدون شناسنامه در زمانها و مكانهاي مختلف و مناسبت هاي متعدد به بهانه امرو به معروف و نهي از منكر بر اجتماعات و نهادهاي مدني هجوم مي بردند و به جان و مال و آبروي مردم آسيب مي رساندند.

امروز با تصويب طرح امر به معروف در مجلس و با اجرايي شدن اين قانون در آينده نزديك و واگذاري مسئوليت اجرايي قانون مذكور به بسيج ديگر هيچ دسته و گروه بي نام و نشان و بدون شناسنامه نمي تواند به بهانه امر به معروف به مردم تعرض نمايد.

شاهكار علي مطهري در اين پيشنهاد طلايي و كليدي آن است كه اگر مجلس به اين نكته مهم يعني مسئوليت اجرايي قانون امر به معروف توجه نمي كرد شايد در آينده شاهد رشد و دخالت دوباره گروههاي غيرقانوني و خودسر در موضوع مقدس امر به معروف و نهي از منكر مي بوديم.
يك بار ديگر علي مطهري ثابت كرد كه فرزند برومند علامه شهيد مطهري است و هوش و ذكاوت را از پدر بزرگوارش به ارث برده است.

از فرداي اجراي قانون امر به معروف مردم از ارگان ارزشمند سپاه و بسيج انتظار دارند كه با درايت و هوشمندي و تجريه 35 ساله بتواند در جايگاه رفيع اجراء صحيح امر به معروف قرار گيرد و موجب اطمينان و رضايت خاطر مردم گردد.

اگر ان شاالله در آينده سپاه و بسيج بتوانند با برنامه ريزي و مديريت خوب و آگاهانه قانون امر به معروف را اجرا نمايند حتما موجب آسايش، آرامش، نظم و رضايت عمومي در جامعه خواهند شد و اين مهمترين رسالت بسيج خواهد بود.

امروز ديگر مسئوليت اجراي امر به معروف و نهي از منكر در كشور براي رشد و تعالي و سالم سازي جامعه در دست يك نهاد انقلابي شناسنامه دار است كه اگر خوب عمل كند مواجه با محبوبيت و رضايت مردم خواهد بود و اگر خداي ناكرده كوتاهي و سهل انگاري نمايد ممكن است موجب بدبيني و دلسردي در جامعه بشود.

امروز اگر هركس يا هر نهادي بدون هماهنگي با سپاه و بسيج به صورت خودسر بخواهد به بهانه امر به معروف به مردم تعرض نمايد با برخورد قانوني بسيج روبرو خواهد شد و اين بهترين راهكار جهت جلوگيري از هرج و مرج و بي نظمي در جامعه است كه حاصل پيشنهاد ارزشمند علي مطهري در مجلس مي باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
ایرانی
|
GERMANY
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
1
3
شاهکار جناب آیتی هم این است که خیال میکند مشکل مملکت ما نداشتن قانون است !!
در حالیکه مشکل نه در نبود قانون بلکه در اجرای سلیقه ای آن است !
بطوریکه هر کسی خود را متولی اجرای هر قسمت از قانون آن هم به شکلی که حود صلاح می بیند می داند!!
و در نهایت هم خود را به جایی پاسخگو نمی دانند!!!
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
1
ایا ایات امر به معروف و نهی از منکر در قران کریم فقط خطاب به اعضای رسمی بسیج نازل شده است ؟ ایا از مابقی مسلمانان این دسنور الهی رفع تکلیف شده است ؟ لطفا مستندات شرعی ان را ارائه نمائید .
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
وقتی نوع حکومت جمهوری اسلامی است و در آن وظایف همه مشخص شده است دیگر جای اینگونه سوالات باقی نمی ماند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها