بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: علما بدعت ستیز هستند و اگر هر شخصی بخواهد از دین و مذهب تفسیری نابجا کند این عالمان هستند که با آن مقابله کرده و حتی از جان خودشان در این راه می گذرند.
تدبیر24: آیت الله 'سید هاشم حسینی بوشهری' روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی در مورد شهید مفتح گفت: از ویژگی های شهید مفتح مرزبان بودن باوری های دینی و اعتقادی ایشان است.

وی اظهار داشت: اگر مرزبان باورهای دینی و اعتقادی وجود نداشته باشد مرزبانی جغرافیایی نیز وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه از برجسته ترین ویژگی های شهید مفتح خدا ترسی بود، گفت: این شهید والامقام دانشمندی عالم، مجاهدی خستگی ناپذیر، منادی وحدت حوزه و دانشگاه ، عالمی عالم و عالمی بزرگ بود.

استاد حوزه علمیه افزود: هدف اگر متعالی و برای رضای خدا باشد آن حرکت ماندگار و همیشگی خواهد شد، همانند شهید مفتح که تنها با یک هدف الهی حرکت می کرد و ماندگار شد.

مدیر حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: درک و شناخت محیط و زمان و حقیقت از جمله ویژگی های شهید مفتح بود که باعث ماندگاری ایشان شد.

آیت الله بوشهری اظهار داشت: بصیرت و آگاهی نیز از جمله رمزهای ماندگاری این شهید والامقام است که دوست و دشمن را بدرستی می شناخت.

حجت الاسلام محمد هادی مفتح، مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم نیز در این آیین گفت: تمامی زندگانی پدرم در دو کلمه ' تشخیص وظیفه الهی' و ' پای مردی در انجام وظیفه' خلاصه می شود.

وی اظهار داشت: این شهید بزرگوار در زمانی که دانشگاهیان بر سر دوراهی بی دینی و دین انحرافی قرار داشتند بهترین راهکارها را ارایه کردند.

وی خاطر نشان کرد: ایشان از جمله افرادی بودند که حوزه و دانشگاه را از دو زاویه شناخته و لمس کرده بودند و با ارایه راهکارها در نهایت موجب وحدت حوزه و دانشگاه شدند.

معاون و عضو هیات علمی دانشکده الهیات و معارف قم، افزود: کار غیر ممکن برای پدرم وجود نداشت زیرا که گام های ایشان با تشخیص وظیفه و پایمردی برداشته می شد.

مفتح با تاکید بر اینکه استفاده نکردن از نظریه های قرآنی از مهمترین مشکلات جهان اسلام است، گفت: نداشتن نظریه های برگرفته از قرآن کریم (برای تمامی کشورهای اسلامی) از جمله مشکلاتی است که مسلمانان گریبانگیر آن هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها