بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: طرح الکترونیکی کردن پرداخت کرایه‌ها به صورت آزمایشی در ۲۰ تاکسی بیسیم در حال اجرا است و پس از بررسی و برطرف کردن اشکالات در تمام تاکسی‌ها، این طرح اجرایی می‌شود.
تدبیر24: مصطفی کاشی پزها صبح امروز به مناسبت روز حمل و نقل در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات طرح ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اقدامات موثر سازمان تاکسیرانی استان قزوین اظهار داشت: با توجه به نیازی که در شهر قزوین در مورد جایگاه تاکسیرانی به وجود آمده است برنامه‌ریزی‌هایی جهت احداث چند جایگاه تاکسیرانی در سطح شهر صورت گرفته است.
وی افزود: به دلیل تسهیل در رفت‌و‌آمد همشهریان و کاهش بار ترافیکی در شهر قزوین چند خط جدید تاکسیرانی از جمله خط تهران قدیم- خیابان 22 بهمن راه اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به نظارت جدی بر تاکسی‌های شهر قزوین تصریح کرد: 12 بازرس در سطح شهر قزوین نظارت بر تاکسی‌ها را بر عهده دارند تا بتوانند برعملکرد تاکسی‌ها نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.
وی با بیان این نکته که شهر قزوین  از جمله شهرهای پیشرو در خدمت رسانی به وسایل نقلیه از جمله تاکسی‌ها است، عنوان کرد: 8 جایگاه CNG در شهر قزوین وجود دارد که به طور شبانه‌ریزی آماده خدمت‌رسانی به همشهریان هستند تا جایی که استان قزوین جزو نخستین استان‌های پیشرو در خدمت رسانی به وسایل نقلیه گاز سوز در کشور معرفی شده است.
کاشی‌ها گفت: تعداد 70 ناظر در جایگاه‌های CNG قرار دارد این مهم سبب شده تا میانگین گاز رسانی به وسایل نقلیه در شهر قزوین در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه صورت گیرد.
وی با اشاره به این نکته که پرداخت الکترونیک کرایه یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان تاکسیرانی است، بیان کرد: پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در شهر قزوین از برنامه‌های مهم سازمان تاکسیرانی است که برای آن برنامه‌ریزی‌هایی را صورت داده‌ایم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با توجه به شکست طرح الکترونیک کردن کرایه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: باید در طرح الکترونیکی کردن کرایه از تجربیات استان‌هایی همچون اصفهان استفاده کرد تا بتوان اشکالات این حوزه را برطرف کرده و برنامه صحیح و اصولی در این راستا ارائه داد.
وی‌ تاکید کرد: طرح الکترونیکی کردن کرایه‌ها به صورت آزمایشی در 20 تاکسی بی‌سیم در حال اجرا است و پس از بررسی و برطرف کردن اشکالات در تمام تاکسی‌ها این طرح اجرایی می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها