بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از توقیف دو خودروی کامیون حامل 16 تن شیر خام غیربهداشتی خبر داد.
تدبیر24:‌‌سرهنگ 'علی اکبر خرمی' اظهار کرد: روز گذشته مأموران یگان امداد شهرستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری از پلیس راه نوکنده، به دو دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این دو کامیون را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران پس از بازرسی از این دو دستگاه کامیون و پس از کنترل مدارک مربوطه، متوجه شدند بار این دو کامیون شیر بوده و تمام 16 تن موجود در این دو کامیون غیربهداشتی و غیرمجاز است.

فرمانده انتظامی بندرگز افزود: در این ارتباط دو تن دستگیر و پس از تنظیم صورت جلسه، شیرهای غیربهداشتی نیز تحویل پست قرنطینه بهداشتی مستقر در محل شد.

سرهنگ خرمی گفت: متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به مرکز انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی بندرگز همچنین به دستگیری سارق سابقه دار کابل های برق غرب استان اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام گشت زنی به یک جوان 30 ساله که در ساعات پایانی شب در حال پرسه زدن در خیابان های شهر بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر وی را به مرکز انتظامی انتقال دادند.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی در نهایت مشخص شد فرد دستگیر شده سارق سابقه داری است که از ابتدای سال جاری تا کنون اقدام به سرقت کابل های برق در شهرهای بندرگز، کردکوی و گلوگاه کرده است.

فرمانده انتظامی بندرگز خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی خود ضمن اعتراف به 18 فقره سرقت، همراه با پرونده تکمیلی برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ خرمی تأکید کرد: با بررسی های انجام شده از سیستم رایانه مشخص شد این متهم دارای هفت فقره سابقه کیفری و طی دوره محکومیت در زندان را دارد.

وی ابراز کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدست و یا همدستان احتمالی متهم و همچنین شناسایی مالخر و یا مالخران ادامه داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها