بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
وحید هاشمیان مهاجم سابق پرسپولیس از ماجرای طلبش و اخبار روز فوتبال ایران می گوید.
تدبیر24: وحید هاشمیان معروف است به رک بودن، به اینکه هراسی از گفتن حرف هایش ندارد. به همین خاطر وقتی درباره ماجرای طلبش از پرسپولیس می پرسیم، رودربایستی را کنار می گذارد: «طلبم را نداده اند، می خواهند برایم بازی خداحافظی بگذارند؟ خالی بندی است!» وحید هاشمیان در گفت وگو با خبرآنلاین از دلخوری هایش گفت و البته درباره اتفاقات فوتبال ایران حرف زد.

آقای هاشمیان، ماجرای طلب تان از پرسپولیس به کجا رسید؟

شما تیتر زدید، یعنی خبر دارید. وقتی خبر دارید، دیگر نیازی ندارد از من سؤال بپرسید، خودتان خبرش را بزنید.

قطعاً تلاش این بود که مشکل شما حل شود.

نه، اصلاً مشکل من را حل نکنید. مشکلی ندارم. در این مملکت روزی هزار اتفاق می افتد، شما تیتر نمی کنید، به این مسائل نمی پردازید. جای تأسف دارد.

این خبر را یک منبع در باشگاه پرسپولیس داده بود.

کار من که کار غیرقانونی نبود. شما ببینید من چه ضرری کرده ام. مالیات پولی را که از پرسپولیس نگرفته ام، داده ام. قرار بوده باشگاه 5 درصد از قراردادم کم کند و به اداره مالیات بدهد. آنها این کار را نکرده اند و من خودم از جیب این پول را دادم. حتی جریمه دیرکرد را هم پرداخت کردم. پول را هم که آخر به من نداده اند. وجدان دارند که این برخورد را با من کرده اند؟ بعد می خواهند برایم بازی خداحافظی برگزار کنند. همه اش خالی بندی است و شعار می دهند.

با شرایطی که پرسپولیس دارد، بعید است پول تان را بدهند. مدیرعامل باشگاه هم که در زندان است...

راستی ماجرای دستگیری ایشان چیست؟

به خاطر بازی رئال و همین طور شکایت اسپانسر پرسپولیس.

من زیاد در جریان نیستم و نمی دانم چه بگویم.

امیدوارید پول تان را در این شرایط بگیرید؟

فعلاً در این باره حرف نزنم، بهتر است. اگر سؤال دیگری هست، بپرسید.

محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید شد. نظری در این باره دارید؟

من آقای خاکپور را دوست دارم. او انسان فوق العاده خوب و باشخصیتی است. خوشحالم که آقای کاشانی، خاکپور را انتخاب کرد. حداقلش این بود که یک آدم سالم وارد فوتبال شد.

ظاهراً نسل مربیان ایرانی با حضور مربیانی چون خاکپور، منصوریان، گل محمدی و ... در حال پوست انداختن است.

من فکر می کنم چون قدیمی ها پیر شده اند، مسئولان مجبورند از جوان ها استفاده کنند. البته من قصد بی احترامی به کسی را ندارم. به هر حال باید به مربیان جوان هم اعتماد شود.

خاکپور خیلی دیر سرمربی امید شد و دوباره زمان برای کار کم است...

طبیعتاً وقتی انتخاب دیر صورت می گیرد، باید تلاش بیشتری شود.

تیم ملی هم زمان زیادی تا جام ملت ها ندارد. در عین حال کروش می گوید حمایت زیادی از تیم ملی نشده است. شما شرایط را چطور می بینید؟

ایران در آسیا همیشه تیم خوبی است. اگر به اندازه بازی دفاعی جلوی آرژانتین که خیلی خوب بود، بتوانیم قدرت هجومی مان را هم افزایش دهیم، می توانیم خیلی موفق باشیم. من به این تیم ملی خوشبین هستم چون بازیکنان خوبی داریم.

با توجه به عملکردی که ایران در جام جهانی داشت، توقع شما در جام ملت ها چیست؟

توقع این است که بتوانیم بین 4 تیم نهایی رقابت ها باشیم. از سویی امیدوارم بتوانیم قهرمان آسیا شویم. حالا نمی دانم با حضور تیم های دیگر تا چه اندازه این امکان پذیر است. باید مسابقات شروع شود و رقبا را هم ببینیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها