بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
رئیس پلیس فتا انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز 11 میلیون تومان کرده بود، خبر داد.
تدبیر24:سرهنگ دوم کارآگاه حسینی پور در بیان جزئیات این خبر گفت: طی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر برداشت مبالغ هنگفتی از حساب بانکی او در چندین مرحله، بلافاصله موضوع در دستور کار  پلیس فتای این استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش کارشناسان این پلیس و با همکاری شاکی مشخص شد پسر جوانی با قصد ازدواج دختر شاکی را فریب داده و او را مجاب به سرقت کارت بانکی مادر خود کرده و این فرد بدون اجازه دختر شاکی، در چند مرحله مبلغ 11 میلیون تومان را از حساب مادر وی  برداشت و به حساب دو نفر از همدستان خود واریز کرده است.

 رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان نمود: با اقدامات گسترده تخصصی هویت متهمان شناسایی و طی عملیاتی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ دوم کارآگاه حسینی پور در پایان خاطر نشان کرد: خانواده باید در مورد اعتماد به افراد غریبه بسیار احتیاط کنند و در صورتی که اطلاعات بانکی آنها در اختیار فرد یا افرادی قرار گرفت است، سریعاً اقدام به تغییر این اطلاعات نموده تا از آن ها سوءاستفاده نشود.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها