بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
تدبیر24:ابراهیم آشتیانی پیشکسوت تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس درباره بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا که منجر به حذف ایران شد صحبت کرد.

وی در ابتدا گفت: وزیر ورزش فرد بسیار معتقدی است. با توجه به شناختی که از او دارم وی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا فساد از فوتبال کنده شود. تا زمانی که فساد از فوتبال برداشته نشود ما پیشرفتی نخواهیم داشت؛ وجود دلالان در تیم های پایه به ضرر فوتبال است.شک نکنید به دلیل فسادی که در فوتبال ماست مسی اگر در ایران بود بازیکن نمی شد.

آشتیانی درمورد عملکرد ایران در جام ملت های آسیایی بیان کرد: در دیدار تیم های عراق و ایران شیرینی فوتبال برای هواداران و فوتبال دوستان دو چندان شد. ما شاهد رقابت جذاب این دو تیم بودیم و در این بازی حوادث زیادی رخ داد. هر چند بخت با ما یار نبود و ضربات پنالتی ما را از جام کنار گذاشت؛ اما می توانیم به جرات بگوییم بازی ایران و عراق زیباترین مسابقه جام شانزدهم بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره تاکتیک تیم ایران در مقابل عراق گفت: ایران در قالب دفاعی بازی می کرد، ولی بعد از اخراج پولادی بازیکنان نتوانستند تمرکز خود را حفظ کنند. معمولا وقتی تیمی 10 نفره می شود، بازیکنان تمام توان خود را به کار می گیرند تا جور یک یار کمتر را بکشند. اما متاسفانه شاگردان کی روش نتوانستند این هماهنگی را به کار بگیرند. ما بازیکنان با تجربه زیاد داشتیم که عقب کشیدند و کار دفاعی انجام می دادند. در هر صورت فشار وقتی روی دفاع باشد تمرکز بهم می خورد.

از نظر آشتیانی داوری دیدار ایران و عراق بسیار ضعیف عمل کرد: داور خطاهای بی مورد به ضرر ما می گرفت، در مورد اخراج پولادی هم درست است که او تمارض کرد، اما آن صحنه پنالتی نبود و داور می توانست به راحتی از آن صحنه عبور کند و نیازی به دادن کارت زرد دوم نبود.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد عملکرد دروازه بان ایران گفت: حقیقی اصلا خوب کار نکرد.او در ضربه های پنالتی درست حدس نمی زد و پرش های اشتباه زیادی داشت و نتوانست توانایی های خود را به معرض حضور بگذارد.

وی در واکنش به برکناری کی روش گفت: به اعتقاد من کی روش مقصر نیست. ما اگر در این رقابت ها کی روش را نداشتیم چه کسی می توانست به بازیکنان جوانی مانند آزمون، جهانبخش، وریا غفوری و یا پورعلی گنجی میدان بدهد؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها