بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت : هم اینک میزان گردوخاک هوای اهواز به 3895 میکروگرم برمترمکعب رسیده است.
تدبیر24:گرد و غبار و ذرات آلاینده موجود در هوا امروز هم کیفیت هوای برخی شهرهای خوزستان را دگرگون کرد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، غلظت گرد و غبار هوا تمام مقاطع تحصیلی برخی شهرهای خوزستان را امروز هم به تعطیلی کشاند .
 
بالدی مدیر کل مدیریت بحران خوزستان علت این تعطیلی را افزایش غلظت گرد و غبار در هوای برخی شهرها اعلام کرد وگفت تمام مقاطع تحصیلی در شهرهای اهواز ، ماهشهر و آبادان تعطیل شده است.
 
لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت : هم اینک میزان گردوخاک هوای اهواز به 3895 میکروگرم برمترمکعب رسیده است.
 
جنتی رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خوزستان گفت : همانگونه که پیش بینی شده بود بعلت تغییرات قابل ملاحظه فشار هوا درسطح زمین هم اکنون شاهد وزش باد قابل ملاحظه و برخاستن و  
انتشار گردوغبار و خاک در برخی نقاط استان و شهراهواز هستیم.
 
وی گفت : انتظارمی رود این وضع تا فردا ادامه یابد.
 
دکتر سیدیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و جندی شاپور اهواز نیز گفت : در این وضع افرادی که مبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی هستند، و افراد مسن و کودکان و زنان باردار باید در خانه باقی بمانند و فعالیت های فیزیکی خود را در محیط های خارج از منزل به حداقل برسانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها