بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۶۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
بالاخره پس از مدت ها پرسپوليس طعم پيروزي را چشيد و اين بار در شهر مشهد، شهري كه قرمزپوشان، هواداران پرشماري را در آنجا دارد. پنج شكست متوالي سرخ پوشان پايتخت بدجوري دل همه هوادارانش را به درد آورده بود و اين برد ارزشمند پس از يك دوره بحراني و سخت نياز اين روزهاي سرخپوشان تهراني بود.
تدبیر24: محمد آيتی - پرسپوليس پس از پيروزي در مقابل استقلال در ليگ برتر و پيروزي در ضربات پنالتي در برابر گل گهر سيرجان در جام حذفي ديگر رنگ برد را نديد تا اينكه پس از مدت ها توانست با تك گل اميد عاليشاه در دقيقه 76 از سد تيم تازه وارد به ليگ برتر پديده خراسان بگذرد.

اين برد شيرين خارج از خانه قرمزپوشان از چند جهت حائز اهميت است:

1- اين سه امتياز باعث شد پرسپوليس پس از مدتها به امتيازات خود بيافزايد و جاي پديده خراسان را در جدول بگيرد.
2- به لحاظ روحي و رواني، آرامش به باشگاه تا حدودي بازگشت.
3- پس از كش و قوس هاي فراوان در مورد اخراج يا ابقاي حميد درخشان كه در نهايت نظر به ماندن وي بر روي نيمكت پرسپوليس شد، اين سه امتياز تا حد زيادي سرمربي قرمزپوشان را از زير تيغ انتقادات خارج كرد.
4- و در نهايت اين پيروزي باعث شد تا پرسپوليس در آستانه بازي هاي جام باشگاههاي آسيا كمي به لحاظ روحي و تيمي آماده تر شود.

اما دو نكته همچنان باعث نگراني هواداران اين تيم پرطرفدار است. اول آنكه تيم از ثبات كافي در گرفتن نتيجه برخورددار نيست و دوم آنكه سوشا مكاني همچنان در دروازه تيم با تزلزل روبروست. اشتباهات فاحش سوشا مكاني مخصوصا پس از جدايي نيلسون براي بسياري از علاقه مندان به اين تيم نگران كننده شده است. شايد اگر اشتباه لحظات آخر بازي توسط سوشا به گل پديده منجر مي شد كل روند تيمي پرسپوليس به نوعي ديگر رقم مي خورد. حال اگر پرسپوليس بنا دارد در ادامه ليگ و مخصوصا آسيا موفق شود، چاره اي ندارد جز آنكه به اين دو ضعف خود نگاهي جدي داشته باشد.

محمد آيتی – روزنامه نگار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
1
0
اين پرسپوليس اين فصل هم تيم بشو نيست.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها