بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
علی کفاشیان نزدیک به دوماه پیش از سفر شیخ احمد به تهران ، به کویت رفته و میهمان رییس شورای المپیک آسیاست. شنیده ها حاکی از آن است که کفاشیان علی رغم تلاش برای کسب میزبانی نگاهی به انتخابات فیفا و مذاکره برای جلب حمایت تعدادی از کشورهای عربی برای سپ بلاتر است. او از روابط خوب خود می تواند برای تضمین رای بلاتر در آسیا تلاش کند.
تدبیر24:  علی کفاشیان روز گذشته به کویت رفته است. سفری که خبرگزاری های مختلف آن را سفری برای رایزنی میزبانی جام ملت های آسیا دانسته اند. فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال امارات برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا 2019 نامزد شده اند و به نظر می رسد که شانس اماراتی ها برای کسب این عنوان بیشتر باشد.  
 
در چنین شرایطی سفر علی کفاشیان به کویت سفری برای کسب میزبانی توصیف شده در شرایطی که به نظر می رسد مناسباتی و مذاکراتی مهمتر هم در میان باشد. مذاکراتی میان رییس فدراسیون فوتبال ایران و رییس شورای المپیک آسیا .  
 
شیخ آل احمد الصباح رییس کویتی شورای المپیک آسیاست که نقش موثری در همه تصمیمات ورزشی در سطح قاره دارد.  
 
از این سفرهرچند به عنوان سفری برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا یاد می شود اما تاریخ در نظر گرفته شده برای اعلام میزبان جام ملت های آسیا نشان می دهد کفاشیان می تواند برای این دیدار تا اردیبهشت ماه و سفر شیخ احمد به ایران صبر کند.  
 
رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا نزدیک به دوماه قبل در مورد تعیین میزبان جام ملت های آسیا به صراحت گفته بود که در اوائل سال تصمیمی برای تعیین میزبان نخواهند گرفت:«شاید در سال 2015 در این باره تصمیم‌گیری کنیم اما آن زمان ژانویه نخواهد بود و احتمالا اواسط سال آینده جلسه‌ای را به این منظور برگزار می‌کنیم. باید این مسئله را بررسی کنیم و در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.»
 
 
صحبت های او را وقتی در کنار صحبت های شاهین رحمانی عضوایرانی AFC  در حدود 3ماه قبل می گذاریم مشخص می شود که انتخاب میزبان در حدود ماه های می یا ژوئن خواهد بود. رحمانی  در گفت و گو با خبر آنلاین اشاره کرده بود که امکان بازرسی دوباره از امکانات دو کشور وجود دارد.
 
اگر انتخاب میزبان جام ملت ها به ماه های می و ژوئن برسد حتما ایران فرصت لابی و رایزنی را در سفر شیخ احمد به تهران خواهد داشت. او در اریبهشت ماه و قبل از انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی فیفا به تهران می آید و احتمال دیدارش با رییس جمهور هم وجود دارد. دیداری که می تواند تضمین کننده میزبانی ایران باشد.  
 
با این همه علی کفاشیان نزدیک به دوماه پیش از سفر شیخ احمد به کویت رفته و میهمان رییس شورای المپیک آسیاست. شنیده ها حاکی از آن است که کفاشیان علی رغم تلاش برای کسب میزبانی نگاهی به انتخابات فیفا و مذاکره برای جلب حمایت تعدادی از کشورهای عربی برای سپ بلاتر است. او از روابط خوب خود می تواند برای تضمین رای بلاتر در آسیا تلاش کند. در این مسیر می تواند در مورد میزبانی ایران هم صحبت کند به انتخابات نایب رییسی کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی فیفا هم فکر کند و در موردشان حرف بزند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها