بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
محمد آیتی - پنج شنبه شب و از هفته بيست و يكم ليگ برتر، پرسپوليس در تهران و در حضور اندك هواداران خود نتوانست از سد تيم نه چندان سرحال صباي قم بگذرد. قرمزپوشان تهراني پس از شكست هاي متوالي در ليگ برتر وقتي در هفته گذشته توانستند در مشهد از سد پديده بگذرند، كمي هواداران و عوامل باشگاه را به روزهاي آتي اميدوار كردند اما تساوي در برابر صبا آن هم در يك بازي خانگي دوباره اميدهاي علاقه مندان به اين تيم را به ياس تبديل كرد.
برد در برابر صبا جدايي از اينكه مي توانست موقعيت سرخ پوشان پايتخت را در جدول بهبود دهد اين امكان را براي بازيكنان و كادر فني فراهم مي كرد كه با يك روحيه مضاعف در جام باشگاه هاي آسيا در برابر لخويا قطر قرار بگيرند. شايد تنها تورنمنتي كه در حال حاضر مي تواند بستري براي نشان دادن بازيكنان و نتيجه گرفتن آنها باشد همين جام باشگاه هاي آسيا است.
نكته اي كه بيش از موضوعات ديگر در باشگاه پرسپوليس به چشم مي آيد صحبت هاي پس از بازي حميد درخشان است. بارها ديده و شنيده شده كه سرمربي پرسپوليس پس از بازي از بدشانسي تيم در نتيجه نگرفتن صحبت كرده است. اينكه پرسپوليس در برخي از صحنه ها با تيرك، دفاع جانانه مدافعان و واكنش هاي ديدني دروازه بان حريف روبرو مي شود ترديدي نيست اما درخشان بايد بداند كه اين اتفاقات هم جزوي از بازي است و نمي شود مكرراً دليل نتيجه نگرفتن تيم بزرگي مثل پرسپوليس را به اين اتفاقات ربط داد. درخشان لازم است كمي بيشتر از گذشته به آگاهي فوتبالي هواداران تيمش احترام بگذارد و نبايد با زدن يك جمله تكراري مرتب نتيجه نگرفتن تيم را براي هواداران توجيه كند.
بي شك اگر پرسپوليس در تمام بازي هاي خود به مانند بازي با پديده هجومي ظاهر شود مطمئنا مزد زحمات خود را خواهد گرفت و در آن صورت شايد در برخي از بازي ها با عدم گلزني و بدشانسي مواجه شود.
به هر حال پرسپوليس در آستانه بازي هاي حساس جام باشگاه هاي آسيا قرار دارد و بايد بداند كه در اين مسابقات خيلي فرصتي براي اشتباه ندارد و اگر بخواهد يكي از دو تيم صعود كننده گروه خود باشد بايد حداقل در ديدارهاي خانگي نتايج لازم را كسب كند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها