بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۷۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
  تدبیر24:  محمد آیتی - از قرار معلوم حاشيه های جاسم كرار برای استقلال تمامی ندارد. سابقه كرار از حضور در تيم های ليگ برتری نشان از آن دارد كه او هميشه به دنبال حاشيه بوده و گويی بدون حاشيه فوتبالش يك چيزی كم دارد.
اعتراضات بي مورد به داوران و بازيكنان حريف، تا حالا كم كار دست او نداده است. داوران ليگ برتري در اين سالها با اخلاق و نوع بازي اين هافبك عراقي به خوبي آشنا شده اند و در اكثر مواقع در مقابل رفتارهاي زننده وي با كارتهاي رنگي از او پذيرايي كرده اند.
به قدري اين اعتراضات و بزرگنمايي هاي كرار ادامه پيدا كرد كه كميته انضباطي به دليل تكرار و سابقه رفتارهاي او تصميم به محروميت دو جلسه اي اين هافبك 27 ساله گرفت.
در آستانه بازي استقلال با گسترش فولاد در تبريز به يكباره اعلام شد كه كرار مي تواند در تركيب تميش حضور داشته باشد. موضوعي كه باعث ناراحتي مسئولان تيم تبريزي شد. هرچند كرار از ابتدا در تركيب تيمش قرار نگرفت و زماني هم كه به زمين رفت در حد و اندازه هاي بازي هاي گذشته خود ظاهر نشد و نتوانست گره اي از كار امير قلعه نوعي را باز كند. اما پس از گذشت چند روز از تقابل استقلال و گسترش فولاد، كميته انضباطي راي مجدد خود را اعلام كرد و از اينرو جاسم كرار را به سه جلسه محروميت از همراهي استقلال محكوم كرد.
محروميت هاي پي در پي كرار بي شك براي قلعه نوعي گران تر از همه تمام شده است. بطوريكه هرگاه كرار در تركيب حضور نداشته كار تيمي در استقلال با مشكل مواجه بوده و در اكثر مواقع با عدم نتيجه گيري استقلال همراه شده است.
اما موضوعي كه مديران و سرمربي تيم و بسياري از هواداران را بهت زده كرده، مصاحبه پس از صدور اين حكم توسط كرار بود. مصاحبه اي كه در آن كرار اعلام كرد حالا كه استقلال نمي تواند حقم را بگيرد همان بهتر كه فسخ قرارداد كنم و از تيم جدا شوم. بلافاصله پس از انتشار اين مصاحبه عوامل باشگاه و بعضي طرفداران تيم به آن واكنش نشان دادند و برخي خواستار جدايي او از استقلال شدند و در همين راستا آنها معتقد بودند به قدري به اين بازيكن بها داده شده كه خود را محق مي داند كه هر حرفي را به زبان بياورد.
به هر حال بايد منتظر بود و ديد كه باشگاه چه تصميمي در رابطه با اين هافبك عراقي ناسازگار خواهد گرفت و آيا مديرعامل و مخصوصا سرمربي تيم يك بار براي هميشه با او اتمام حجت يا قطع رابطه خواهند كرد يا با مسامحه و ببخش هاي هميشگي از كنار موضوع خواهند گذشت؟


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
0
0
سلام لطفا تیتر را عوض کنید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها