بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
فرهنگ عمومی جامعه تعریف های زیادی دارد و در تمام این تعاریف چند نکته شاخص وجود دارد، که عبارتند از شیوه زندگی مردم یک جامعه که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

  تدبیر24:  در بیشتر کشورهای توسعه یافته آموزش میان نسلی بسیار پر اهمیت است، علی الخصوص برنامه ریزی های بلند مدت برای تولید محتوا موثر در حفظ فرهنگ جامعه با رویکرد کودکان اجرا می شود.

در جوامع توسعه یافته برای هر ثانیه برنامه تلویزیونی، تیمی از روانشناسان، جامعه شناسان و دانش آموختگان مدیریت برنامه ریزی می کنند و اهداف خاصی را دنبال می کنند. به این صورت است برنامه هایی جذاب و مفید به کودکانشان ارائه و مدلهای ذهنی مورد نیاز جامعه خودشان را ایجاد و گسترش می دهند.

در کشور ما هم گروههای مختلفی برای کودکان برنامه ریزی و برنامه سازی انجام می دهند،  ولی  از همه آنها موثرتر و خلاقانه تر که حتی بزرگسالان را مجذوب خود کرده است داستان کلاه قرمزی است که امسال هم مانند هر سال میهمان مردم خواهد بود.

در این جا از ایرج طهماسب عزیز تقاضا داریم برای حفظ وگسترش فرهنگ و زبان فارسی اهتمام به خرج دهند و نوروز امسال یک برنامه را به معرفی زبان فارسی  و بزرگان آن علی الخصوص حکیم ابوالقاسم فردوسی اختصاص دهند که نامش با استقلال ایران گره خورده است.

امروزه حمایت از زبان فارسی و بزرگان آن از جمله حافظ، سعدی و نظامی یک وظیفه ملی و فراگیر است و باید کودکان خود را چه داخل و چه خارج از مرزهای ایران را به یادگیری زبان وادبیات فارسی تشویق کنیم.

امید است که این پیشنهاد مورد توجه تیم مدیریتی آقایان طهماسب و جبلی خود خلاقانه ترین و بهترین روشها را برای اعتلای فرهنگ و زبان فارسی دارا هستند قرار گرفته و عملی شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها