بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۸۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
ارسلان مطهری با زدن یک گل و گرفتن یک پنالتی نقش موثری در پیروزی تیم امید برابر نپال داشت.
 تدبیر24:  ارسلان مطهری در مورد پیروزی مقابل نپال گفت: بازی خوبی بود اما نپال در حدی نبود که بتوانیم این بازی را ملاکی برای خودمان قرار بدهیم به این دلیل که حریف ساده ای بودند و موقعیت های زیادی در این دیدار نصیب مان شد که خیلی از آنها را تبدیل به گل نکردیم اما اکثر کارهای تاکتیکی را مرور کردیم. خدا را شکر 5 گل به ثمر رساندیم خیلی بیشتر از این ها هم می توانستیم گل بزنیم اما همانطور که گفتم تعداد زیاد گل ها در این بازی را نمی توانیم ملاک قرار دهیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم بازی های بعدی مثل دیدار با فلسطین، عربستان و ... چه می شود.

او در مورد گلی که زد و پنالتی ای که برای تیم ملی گرفت نظرش را اینگونه بیان کرد: به زدن یک گل قانع نیستم همانطور که همه دیدند، موقعیت های زیادی داشتیم و به شخصه موقعیت های زیادی نصیبم شد البته در این بین با گرفتن یک پنالتی توانستم به تیمم کمک کنم و تلاش بچه ها بود که آن پنالتی به ثمر رسید، اگر من گل بزنم یعنی 10 نفر پشت این گل بودم و تلاش همه بوده، اگر هم گل بخوریم همه مقصر هستند. درست است که موقعیت های زیادی را از دست دادیم اما خدا را شکر توانستیم ببریم.

مهاجم امیدها در مورد تعداد کم تماشاگران در ورزشگاه آزادی ادامه داد: من شنیدم افغاستان 7000 نفر تماشاچی داشته، من فکر می کنم که سرجمع 600، 700 نفر در استادیوم حضور پیدا کرده بودند. همیشه می گویند که اقلیت پیروز می شوند چون سعی می کنند خودشان را بالا بکشند.شاید مردم فکر کرده اند چون بازی ها در ایران و استادیوم آزادی برگزار می شود، ما احساس غربت نمی کنیم اما اگر آنها حضور نداشته باشند ما از اینکه بیرون از خانه بازی کنیم، بیشتر احساس غربت بهمان دست می دهد. حالا درست است که بازی مقابل نپال راحت بود اما رفته رفته بازی ها سخت تر می شود و ما به حمایت مردم نیازمندیم، قول می دهیم که بهترین بازی ها را انجام دهیم تا اول از پرچم ایران دفاع کنیم و بعد دل مردم را شاد کنیم. البته جا دارد از همان تعداد نفراتی که به استادیوم آمدند تشکر کنم چون فشار را از روی ما برداشتند.

مهاجم نفتی ها تهران همچنین در مورد پیروزی تیمش برابر الشباب عربستان گفت: درست است که در بازی با الشباب با مصدومیت علی قربانی من وارد زمین شدم ولی اصلا دوست نداشتم که اینطوری وارد میدان شوم اما به هر حال مصدمیت ناخواسته ای برای علی پیش آمد و در دقیقه 45 بود که در ترکیب ثابت قرار گرفتم و 45 ثانیه بعدش داور سوت را زد اما خدا را شکر در نیمه دوم مثمرثمر بودم و توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم و گل اول را برای نفت بزنم. ما نیازمند زدن یک گل بودیم تا شیرازه تیم حریف را برهم بزنیم. لطف خدا شامل حالم شد و توانستم این امر را انجام دهم.

وقتی از این مهاجم سوال شد چقدر نسبت به صعود نفت از گروهشان امیدوار است پاسخ داد: خیلی امیدواریم تیم اول گروه 5 امتیاز دارد، تیم دوم و سوم 4 امتیاز ما تمام تلاشمان را برای صعود انجام می دهیم. این کار خیلی سخت اما امکانپذیر است؛ درست است که ما نتایج بدی گرفته ایم اما تیم های همگروهی ما که چندین دوره در آسیا حضور داشتند و طبیعی است که نتایج بهتری بگیرند اما قطعا نفت هم بی دلیل در این مسابقات شرکت نکرده و هرکاری می کنیم تا به خواسته مان برسیم. اگر ما دردو بازی اول نتیجه نگرفتیم سر بدشانسی و اشتباه داوری بود اما در ادامه به جمع آوری امتیازها خوشبین هستیم.

مطهری در پایان در مورد فشاری که این مدت رویش بوده و همچنین جنگیدن در سه جبهه افزود: راستش را بخواهید فشار که هست اگر جام باشگاه ها نبود و ما فقط در لیگ برتر بازی می کردیم فشار کمتر می شد. اما باید بگویم فشاری که هست لذتبخش است و من این شرایط را دوست دارم چون مدام در شرایط مسابقه هستم. جا دارد اینجا یک تشکر ویژه کنم از علی آقا منصوریان که شرایط را درک کردند و اجازه دادند من به اردوی تیم ملی امید بیایم. خدا را شکر در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادم و نه در تیم ملی امید و نه تیم باشگاهی مشکل خاصی نداشتم.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
0
جالب بود
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها