بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۹۰۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
پس از اعلام پیش توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5، خودروسازان فرانسوی آماده ورود به بازار ایران هستند
  تدبیر24به نوشته پایگاه اینترنتی نشریه فرانسوی اکسپرس توافقی که پنج شنبه گذشته در لوزان سوییس میان ایران و قدرت‌های غربی اعلام شد، خبر خوبی برای خودروسازان فرانسوی بود زیرا این شرکت‌ها از تحریم‌ها لطمه شدیدی دیده بودند بویژه پژو سیتروئن که مجبور شد ایران را در سال 2012 ترک کند. ایران دومین بازار بزرگ پژو از نظر حجم فروش پس از فرانسه بود.
بر اساس این گزارش، این خودروسازان با وجود خوشحالی همچنان محتاط مانده اند. یک سخنگوی پژو سیتروئن به خبرگزاری فرانسه گفته است که ما از جهت مثبت در این مذاکرات که شرط اساسی برای ساخت آینده این شرکت در ایران با شریکش است، استقبال می‌کنیم. رنو هم با واکنش مشابه همتای فرانسوی خود اذعان کرد ایران بازار استراتژیکی برای این شرکت به شمار می‌رود.در ایران نرخ دارندگی خودرو کمتر از 100 خودرو به ازای هر 1000 نفر است در حالیکه طبق اعلام موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی فرانسه، 83 درصد خانواده‌های فرانسوی در سال 2013 یک خودرو داشتند.به گفته تحلیلگران صنعت خودروی فرانسه، ایران بازار فوق العاده ای است که در آن 30 درصد درآمد خانواده‌ها صرف خودرو می‌شود و در حال حاضر میزان عرضه نسبت به تقاضا کافی نیست و خریداران چند ماه در انتظار می‌مانند. مزیت دیگر علاقه ایرانی‌ها به برندهای فرانسوی است که موفق شده اند جایگاه خوبی در این کشور برای خود دست و پا کنند.
منبع: آفتاب
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
دشمن ذلت نامه لوزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
0
باز هم میخواید به این عوضیهای فرانسوی میدون بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
2
انشاا... تا کی پراید و 405؟؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها