بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون وروردی دوره دکتری(ph.d) نیمه متمرکز سال 94 در روز چهارشنبه 26 فروردین‌ماه خبر داد.
تدبیر24حسین توکلی با بیان اینکه کارنامه کلیه شرکت کنندگان به صورت کارنامه تنظیم شده، افزود: کارنامه شرکت کنندگان از عصر روز چهارشنبه 26 فروردین‌ماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و کلیه داوطلبان می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی(نام خانوادگی،نام،شماره شناسنامه،سال تولد،کد ملی و...) نسبت به مشاهده و پرینت کارنامه اولیه خود اقدام نمایند.

وی در ادامه درمورد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته اظهار کرد:داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند لازم است از روز دوشنبه 31 فروردین‌ماه لغایت پنجشنبه 3اردیبهشت‌ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنما از طریق این سایت نسبت به انتخاب کدرشته محل های خود اقدام کرده و کدرشته محل‌های انتخابی خود را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کنند.
منبع: آفتاب
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها