بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۴۹۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
محمود احمدی‌نژاد پنج‌شنبه و جمعه گذشته به مشهد سفر کرده بود. برخی رسانه‌ها و افراد نزدیک به وی این سفر را نخستین سفر تبلیغاتی او برای انتخابات مجلس دهم دانستند.
تدبیر24:یک عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: سفر دو روزه احمدی‌نژاد به استان خراسان رضوی جنبه زیارتی داشته است. حسین کنعانی‌مقدم، عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با آفتاب در مورد سفر احمدی‌نژاد به مشهد گفت: سفر رئیس‌جمهور پیشین به مشهد زیارتی بوده چون انتخابات هنوز شروع نشده است و زمان طولانی تا پرداختن به صورت جدی به مقوله تبلیغات باقی مانده است. 

او در ادامه افزود: احمدی‌نژاد در عین حال در تلاش است تا باقی‌مانده هواداران خود را ساماندهی و سازماندهی کند. 

کنعانی‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات مجلس اتحاد اصولگرایان را تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: احمدی‌نژاد در جریان اصولگرایی رای ندارد چون خود او بارها اعلام کرده است که اصولگرا نیست و این اصولگرا‌ها هستند که تلاش می‌کنند او را اصولگرا بنامند. 

محمود احمدی‌نژاد پنج‌شنبه و جمعه گذشته به مشهد سفر کرده بود. برخی رسانه‌ها و افراد نزدیک به وی این سفر را نخستین سفر تبلیغاتی او برای انتخابات مجلس دهم دانستند. پیش از این نیز عبدالرضا داوری، چهره نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گویی از حضور چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد در شورای هماهنگی برای ایجاد وحدت در میان اصولگرایان برای انتخابات پیش‌رو خبر داده و گفته بود که اگر اصولگرایان ناآگاهانه و با تحلیل غلط بخواهند همچون انتخابات ۹۲وارد فضای دو قطبی سازش و مقاومت شوند و به حذف جریان احمدی‌نژاد رضایت دهند در انتخابات مجلس توفیق چندانی به دست نمی‌آورند.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
0
اگر با تمام اختلاس های بوجود آمده در دوران ایشان و ...ایشان در پای اختلاس 3000 میلیارد تومانی اگر ایشان دوباره بیاید باید به شورای نگهبان آفرین گفت
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها