بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
نخستین سفر محمد اشرف غنی به دعوت رسمی روحانی انجام شده است.
تدبیر24محمد اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان که صبح امروز یکشنبه به تهران آمده است، دقایقی پیش در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 در مراسم استقبال رسمی، رییسان جمهوری ایران و افغانستان پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، از یگان تشریفات حاضر در محل برگزاری مراسم سان دیدند.

استقبال رسمی روحانی از رییس جمهور افغانستان

نخستین سفر محمد اشرف غنی به دعوت رسمی روحانی انجام شده است.

رییس جمهوری اسلامی افغانستان را در این سفر محمد محقق معاون دوم رییس اجراییه، صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه، محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی رییس جمهور، اکلیل حکیمی وزیر دارایی، داوود شاه صبا وزیر معادن و پترولیم و سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان و جمعی دیگر از مقامات دولتی افغانستان همراهی می کنند.

اشرف غنی و هیات عالی رتبه همراه وی در جریان این دیدار رسمی دو روزه، با مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران دیدار و دو طرف درباره راه های توسعه و تقویت همکاری های دو جانبه و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر می کنند.

قرار بود این سفر در ماه گذشته انجام شود که به علت سقوط بهمن و کشته شدن نزدیک به صد نفر در استان پنجشیر افغانستان به تعویق افتاد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها