بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۴۹۸۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اکنون ۱۰ هزار عمره گزار ایرانی در مکه هستند، گفت: تا سوم اردیبهشت ماه عربستان از زائران ایرانی خالی می شود.
 تدبیر24: ناصر خدرنژاد در این باره گفت: پس از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعلیق سفر عمره مفرده، ۲۴ فروردین ماه آخرین کاروان های زائران ایرانی به عمره مفرده اعزام شدند که این گروه از زائران روز گذشته(شنبه) به مکه مکرمه رهسپار شدند.

او گفت: آخرین گروه از زائران اعزامی پس از پنج روز اقامت در مدینه منوره عصر روز گذشته پس از محرم شدن در مسجد شجره، راهی مکه مکرمه شدند و پس از انجام مناسک عمره و اقامت پنج روزه در مکه به ایران بازمی گردند.

به گزارش خبرآنلاین، خدرنژاد گفت: زائرانی که بدلیل تعلیق اعزام های عمره از ۲۴ فروردین ماه تا زمان ادامه روند تعلیق اعزام های عمره، سفرشان لغو می شود، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی که مراحل ثبت نام نهایی خود را در آنجا انجام داده اند، نسبت به طی مراحل دریافت هزینه ما به التفاوت واریزی سفر عمره اقدام کنند و تشرف این گروه از زائران به عمره در آینده حسب فراخوان مجدد امکانپذیر خواهد بود.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
2
بهتر پول هارو تو کشور .برای مردم خودمون هزینه کنید که ثوابش مراتب بیشتره و خدا هم خوشحال میشه..
از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
0
چه خوب
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها