بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۵۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
تدبیر24محمدآیتی - از قرار معلوم روزهاي سخت پرسپوليس تمامي ندارد. پس از قهرماني سال 87-86 قرمزپوشان با قطبي در ليگ برتر، سرخپوشان پايتخت روزهاي خوبي را در ليگ پشت سر نگذاشتند و در اين سالها مرتباً در حال تغيير مديرعامل و سرمربي تيم بودند اما هيچگاه نتيجه دلخواه براي هواداران ميليوني پرسپوليس رقم نخورد. حالا پس از كش و قوس هاي فراوان قرعه سرمربيگري قرمزها به نام برانكو ايوانكوويچ درآمد تا شايد او بتواند فرشته نجات اين تيم بخت برگشته باشد. مرد كرواتي كه دوره فوق العاده اي را در تيم ملي ايران سپري و در انتهاي دوران مربيگري اش با كسب نتايج نه چندان جالب در جام جهاني 2006 با نيمكت تيم ملي وداع كرد. حالا پس از حدود 9 سال برانكو به فوتبال ايران برگشته تا شانس خودش را در كسوت هدايت سرخپوشان امتحان كند. اولين آزمون برانكو در تهران و در مقابل سپاهان بود كه شاگردان اين مرد كروات در 10 دقيقه پاياني، برد را با باخت عوض كردند تا براي چندمين بار دل هواداران تيم به درد آيد. دومين بازي پرسپوليس با هدايت برانكو در قطر و در مقابل لخويا بود كه يك تساوي در برابر اين تيم مي توانست صعود پرسپوليس را به مرحله بعدي قطعي كند اما اين بار قرمزهاي تهراني با شكست سنگين سه بر صفر همه چيز را به روز آخر سپردند. اشتباهات فردي و متوالي شاگردان برانكو گريبان تيم را گرفت تا يك بار ديگر سرمربي و مديرعامل باشگاه را در بهت فرو برد. موضوعي كه واضح به نظر مي رسد آنست كه اين پرسپوليس تا انتهاي ليگ هواي تيم شدن ندارد و گرفتاري هايش خيلي بيشتر از آن است كه به دست برانكو حل شود و شايد بازي آخر آنها در تهران و در مقابل بنيادكار آزموني سخت براي برانكو و يارانش باشد كه اگر با نتيجه مطلوب تمام نشود مي تواند تير خلاصي بر پيكر نيمه جان قرمزها باشد. حال سوال اينجاست كه چرا اين تيم نه چندان سرحال در طول فصل دو سرمربي را از دست داد در حالي كه مشكل در سيستم بازي پرسپوليس نبود؟ و چرا پس از خاتمه همكاري با دو سرمربي ايراني روي به يك سرمربي گران قيمت خارجي آوردند تا در اين بي پولي هزينه اي سنگين را روي دست باشگاه بگذارند؟ و آيا بهتر نبود اگر بنا به همكاري برانكو يا هر خارجي ديگر بود او را پس از پايان ليگ به تيم مي آوردند تا وي تيم را براساس افكارش مي بست؟ حال اگر برانكو همين روند نزولي را ادامه دهد چه كسي جوابگوي اين اسراف هزينه ها است؟ و در انتها بايد پرسيد هواداران پرسپوليس چه موقع مي توانند شاهد ظهور و بروز يك تيم قدرتمند و مدعي باشند؟
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها